Gå til innhold

Skal på sykehuset i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå! Fikk bekreftet hos fastlegen i går at jenta vår fremdeles ligger i tverrleie. Og det så ut som om hun er en liten stjernekikker i tillegg. Virket som om hodet var bøyd bak mot ryggen min, mens knærne ligger opp mot magen min. Og for å ikke snakke om den kjempeoppløftende kommentaren legen kom med da... "Ser ut som om det er så trangt om plassen nå at det er lite sannsynlig at hun snur seg på egen hånd ihvertfal!"

Er relativt sikker på at det blir satt opp tid til KS, for det går vel ikke an å prøve vending så lenge hun ligger å kikker opp? Blir spennende å se hva som skjer i hvertfall. Spesiellt siden jeg har hatt såpass sterke kynnere i dag som rett og slett ikke vil slippe taket i dag. Kjenner at jeg blir litt stressa for om ting skal sette i gang før KS er klart, eller om vannet går hjemme sånn som hun ligger. Uff, alt mulig en skal tenke og fundere på :-) Men gleder meg ihvertfall til å få et endelig svar på hva som skjer fremover nå. Er jo i uke 37 nå, så da er det jo virkelig på tide å få en endelig avgjørelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, de finner nok ut av det.

Hehe, merkelig at ho har lagt seg te sånn;)

Skrevet

Ja jeg ble ganske overrasket selv :-)

Har jo to fra før, og de har ligget med hodet ned hele tiden etter uke 30, så jeg fatter ikke hvordan det der har gått seg til ;-)

Men ting ordner seg alltid til det beste :-))

Skrevet

en liten luring dette altså;) håper du får ks dato om ikke alt for lenge da hvis du er mye plaget med kynnere. Kan det stemme at man pleier å få det litt før termin??

uansett, lykke til i morgen på sykehuset:)

Skrevet

Har termin 3 november, så det nærmer seg med stormskritt :-) Regner med at det skjer noe i slutten av mnd med mindre disse kynnerne fortsetter å vare fra morgen til kveld. Sammenhengende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...