Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Har hatt kynnere hele dagen siden kl 8 i morges. Enkelte timer har de vært regelmessige, med ca 15 minutters mellom rom. De har vart i ca 30 sekunder. Har hatt litt kynnere men ikke som i dag. Kan det være fødsel som snart starter eller? Er så usikker på hvor vondt det skal gjøre før jeg ringer føden. Ble satt i gang sist og da var riene vonde som et helvette helt fra første rie. SÅ jeg er så usikker denne gangen. Klarer ikke å skjønne hvordan de skal bygge seg opp på en måte!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Høres ut som du har 'maserier'.. Jeg gikk med det i ca en uke nå siste gangen jeg, før jeg gikk i fødsel. Var temmelig slitsomt til tider, kunne f.eks våkne midt på natten å ha regelmessige kynnere hvert tiende minutt i to timer også dabbet det av igjen. Fordelen er at det påvirker modningen din, jeg var helt moden og hadde 3 cm åpning før fødselen startet jeg. Når de skikkelige riene kommer så det blir på tide å reise på sykehuset blir det gradvis mer intenst og tettere uten å dabbe av igjen. Du merker det, jeg lover Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå