mumilotta Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Har hatt mage vondt siden søndag formiddag kjennes ut som masse luft men som ikke flytter på deg-, værre enn riere - bedre mandag men ikke bedre i dag tirsdag... var til legen i dag, hun kjente på meg og virket ikke som noe var så gale- men crp på 44 og må komme igjen i morgen og måle. Og på toppen av det hele så skal vi reise til Tunisia torsdag ..... dette er ikke stas.. Blir litt lei meg jeg....
* * felicia** Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Huff da. Håper det ordner seg for deg og at crp'en synker. Kanskje du har urinveisinfeksjon? Håper iallefall du får reist til Tunisia, deilig med litt sol og varme da. Ønsker deg lykke til
mumilotta Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Her blir det ingen tur..... crp er på vei opp 66 i dag... og gyn og ultra av gallen i morgen.... Det har vært mange tårer i dag- langt tidsplanlagt tur rett vest..... dette var nedtur
* * felicia** Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Huff, det var trist. Men nå må du ta vare på deg selv og babyen og bli frisk igjen. Så kommer det nye turer etterhvert. God bedring!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå