Gå til innhold

Var på UL for to uker siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og det eneste jeg tenker på er "herregud, jeg angrer på at jeg ikke fikk vite kjønnet!" Jeg er så utålmodig nå, og ønsker å vite alt som er å vite. Hvordan ser babyen ut, hvilke farger og hvem ligner den mest på..

Noen der ute som tenker det samme som meg? Er sikkert alle da men:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniker meg inn fra 1.trimester, kommer ikke over hit før i morgen :)

Jeg skjønner deg GODT! Vi ville gjerne vite kjønnet, men snuppa nektet å vise seg frem. Pga oppfølging hadde jeg en del UL, men snuppa var sta. Hehe. Først i uke 28, på 3D UL fikk vi svaret. Hadde jo en mistanke, men det var utrolig gøy å kunne begynne å shoppe litt mer farger, planlegge navn osv.

Mange liker spenningen ved ikke å vite, selv er jeg altfor utålmodig og nysgjerrig :) Hadde dere bestemt dere for å ikke vite? Går jo an å ta en 3D UL om en stund da. :)

Skrevet

Ja, JEG hadde bestemt oss for å ikke vite, da jeg tror jeg får en ekstra "push" under fødsel, hvis jeg ikke vet.

Men nå er det visst min kjære som holder meg i tøylene, og sier: "Du sa vi ikke skulle vite, så da skal vi ikke vite!"

Jeg har jo vært bombesikker på jente fra begynnelsen av, men nå tenker jeg at jeg får en sønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...