Gå til innhold

Noen som har erfaringer med mockboots?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt trenger nye cherrox og jeg lurte på om vi skulle prøve disse mockbootsene som det er så mye snakk om, og som noen skryter veldig av. Men da jeg ringte en skobutikk for å høre om de har de sa damen at de ikke hadde tatt det inn pga at produsenten ikke kunne garantere for at de var helt vanntette, bare vannavstøtende. Hvis dette stemmer er de jo ikke mye verdt for en liten gutt som går i bhg.

Håper noen kan dele sine erfaringer og evt tips hvor man får kjøpt disse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du dockboots??

det finnes to forskjellige typer.. en som bare har gummi opp til drøyt ankelen og en som har gummi langt oppover!! de med gummi til drøyt ankelen ble sønnen min våt med.. men jeg leste her at man ikke kunne bruke regntøy utenpå dem. for da ville det bli for tett slik at de trakk vann... aner ikke om det var årsaken! men de gikk i søpla i allefall...

litt fristet til å kjøpe de andre, da de er superkjekke å ta av og på! og mye å ha på bena...

Skrevet

Er ikke dockboots og mockboots omtrent det samme, men at mockboots er de orginale?

Tenkte på de som går opp på leggen slik som cherrox gjør i såfall.

Hvordan kan noe bli for tett slik at det trekker vann? Virker kanskje som om det blir cherrox på oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...