Gjest Tale30 Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jenta vår spiser fast føde til frokost, mellommåltid, midag og kvelds. Jeg ammer henne når hun våkner om morgenen, før dubben midt på dag og når hun legger seg. Jeg har vært usikker på om hun får i seg nok væske fordi hun ikke er så flink å drikke vann. Fikk tips i dag om at hun kunne begynne med en flaske mme i ny og ne. Litt usikker da, siden jeg aldri har tenkt på mme siden jeg ammer selv. Men det hadde jo vært fint å kunne måle væskemengde. Hun har også blitt tynnere i kroppen etter at hun ble mer mobil.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 jeg tror jeg ville ha gjort det. kjøp ferdigmelk og prøv:) det finnes ulike typer fruktdrikke også. jeg har laget MYE fruktdrikker selv og gutten min elsker det! putter det jeg har av frukt i blenderen og kjører den til den er most nok til å drikkes:) ta gjerne ei "våt" frukt hver gang, så det blir saftig og godt:) ta ei appelsin og klem ut safta ol.
Gjest Tale30 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Takk for tips Jeg kjøpte to små pakker med ferdig nan 2 i dag. Tenkte jeg skulle prøve i morgen på dagen. Dumt å ta det til kvelden hvis hun skulle reagere. Men hun har ikke reagert på noen grøttype, så da er man vel ganske safe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå