Gå til innhold

Inspirert av Alva sitt innlegg...hvilken type mat er dere BEST til da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er dt definitivt gjærbakst - får alltid kjempestore, luftige og gode boller. Hemmeligheten min er å heve deigen inni bakerovnen. Sett ovnen på 50 grader mens du lager og elter deigen (den skal eltes GODT). Sett bakebollen inni helt nederst med folie over. Slå av ovnen og la heve. Gjør det samme med etterhevingen.

Pizzaen min er jeg også "berømt" for;-)

Er også ellers flink til å bake. har enda ikke prøvd å bake noe jeg ikke får til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kylling og poteter" er jeg ganske god på, he he!

Hadde du det bra i Roma forresten?

Skrevet

Ja, vi hadde det helt herlig! 30 grader og sol (hadde pakket alt for varmt....) og fikk sett alt vi ville se - koste oss MASSE:-)

Skrevet

Så deilig da, tror dere var ganske heldige med været ;-) Da vi var i Toscana i september var det regn nesten hverdag, men det var ikke kaldt da, ca. 25 grader. Italia er fantastisk ;-)

Skrevet

hotte kyllingvinger med hvitløksbrød til :-)

Driver å prøver å bake brød og slutte å kjøpe, så sier sønnen min, "å, nei!! Kan ikke du slutte å bake, blir aldri noe godt!!! Må du bake nå igjen?!?!" Så brødbaking duger jeg ikke helt til altså... hehehe :-)

Skrevet

He, he - av små barn...;-)

Skrevet

er god på lasagne og spagettisaus.:)

Skrevet

Jeg er litt junk på hjemmebane tydligvis, for mine beste retter er pizzaen og hamburgerene (med hjemmebakt brød også selvfølgelig).

Ellers synes jeg at eggerøren min blir knallgod, ha ha ha.

Skrevet

Jeg får også mye skryt for gjærbakst, blir alltid luftig og gode boller og rundstykker, og ostekaken og browniesene mine har blitt "bestilt" av andre ganske ofte.

Skrevet

alva, kan du sende meg en pm med browniesoppskriften og ostekakeoppskriften din?;)

er "kjent" for min gode nachos;) hehe og lasagne:)

Skrevet

Må være sjømat, både fisk og skalldyr. Krever endel, men utrolig spennende å jobbe med, uendelige muligheter og smakskombinasjoner.

Da alt fra krabbekaker, til gratinerte kamskjell.

Skrevet

kakemenn, se tråd på anonymforum:)

Er egentlig flink til nesten alt på kjøkkenet. Spesielt god på eksotiske matretter og baking. Lager en vanvittig god fiskesuppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...