AngryBird Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Noen her som har opplevd at de har fått vite kjønn på ultralyd, men at legen mener at det er noe annet basert på hjertelyd/antall slag i minuttet?
AngryBird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2009 Ingen? Legen min spør liksom alltid om kjønnet mens han sjekker hjertelyden..... Må jo si at jeg stoler mest på det vi så på ultralyden, men det KAn jo skje at man ser feil...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 hjertelyd indikerer ikke kjønn i det hele tatt. Skulle tro leger var mer oppgående enn som så Er jo bare en gammel myte. Jeg ville definitivt stolt mye mer på det jeg fikk vite på ultralyd!
AngryBird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Er liksom det jeg mener og, men blir litt usikker når han spør sånn. Han har jo aldri sagt at "jammen du kan ikke få jente for det her er guttelyd" eller noe. Jeg overanalyserer alt folk sier om dagen. Hang meg blant annet veldig opp i at jordmora på fødeavdelinga etter omvisninga forrige uke sa "da sees vi om et par uker da". Jaja, et barn er det inni der vaffal og h*n kommer når h*n kommer:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå