bolla piggsvin Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 andre som ikke skal vite kjønnet? her visste vi det med nr 1..og jeg var bombe sikker på og vite det denne gang og.men nå har jeg gått over på og ikke vite det.tror det kan bli spennende:)
My_my Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei! Jeg har heller ikke tenkt å vite kjønnet! Syns det er en del av spenningen med det hele og vil at det skal være en koselig overraskelse! Skjønner at noen velger å vite det av praktiske årsaker, men det aller meste finnes jo i nøytrale farger. Hvilken uke er du i, forresten?
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Vi visste det ikke med den første og ønsker ikke å vite det denne gangen heller. Ca 14 uker på vei nå.
Bromelia Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Vi skal ikke vite det. Har ei jente fra før. Visste ikke da jeg gikk med henne. Litt mer spennende synes jeg da.
FrkBomst&Frø Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Det var det første vi bestemte oss for, at vi ikke skal vite. Er førstegangs, og syns liksom det er mest riktig sånn...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Vi vet det ikke Er 27+5, og veldig fornøyd med valget om å ikke vite. Er veldig spent på hvem som kommer ut! Forrige gang visste vi hva det ble, og var veldig fornøyd med det da, men hadde lyst til å prøve begge alternativene
* * felicia** Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Med vår første visste vi ikke kjønn, med nr 2 visste vi det. Med nr 3 skal vi ikke vite kjønnet, blir mer spennende synes jeg.
bolla piggsvin Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2009 jeg er snart13 uker på veg..blir spennende dette:)
verdens heldigste mamma Skrevet 14. oktober 2009 #9 Skrevet 14. oktober 2009 Er 17+6, skal på ultralyd på sykehuset i morgen og vi vil ikke vite kjønn. Vi ville ikke vite det med førstemann heller, og for oss var det å få vite det idet hun kom ut det perfekte tidspunktet. Fantastisk! Det med fargevalg har jeg ikke helt sett problemet med. Vi hadde kjøpt en litt hvitt og nøytralt tøy, og i løpet av de første par ukene fikk vi massvis av rosa presanger. Barnerommet var hvitt, og jente-pynten kom etter hvert. Hun flyttet uansett ikke inn der før hun var 6 måneder. Lykke til med valget! Vi gleder oss til i morgen.
Pandala Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Vi skal heller ikke vite kjønnet. Er som andre sier, spennende å ikke vite og så kan man fantasere litt på hva det er Jeg er 29 uker på vei.
leo77 Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 19 veker på veg, vi syns det med kønnet skal vera "premien" etter fødselen.
verdens heldigste mamma Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Det er morsomt å se at det er andre som tenker som oss. Til nå har jeg bare visst om søsteren min og oss som ikke vil vite. Vi var på UL på torsdag og alt så bare fint ut med minstemann. Jordmor hoppet diskret over å vise hva som var hva mellom bena, og syntes åpenbart at vårt valg med å ikke ville vite var fint. Var der i 40 minutter og fikk kjempedetaljert forklaring på alt og masse bilder. Det er en utrolig opplevelse. Ble satt 3 dager tilbake, så det er jo i grunn det samme som menstermin.
chiquita83 Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er 19+3 og var på UL på torsdag,jeg ville vite men ikke mannen min,og han fikk det som han ville fordi mini der inne ville ikke vise seg frem hehe.... så da blir det at vi ikke skal vite det,er veldig spent,det blir jo kjempe spennende da. samme hva det blir da:)
3smaa Skrevet 19. oktober 2009 #14 Skrevet 19. oktober 2009 Fikk ikke se kjønn fordi han satt slik at det var vanskelig å se forrgie gang. Nå skal vi heller ikke vite det, synes det blir spennende.
* * felicia** Skrevet 19. oktober 2009 #15 Skrevet 19. oktober 2009 Vært på UL i dag og vi ombestemte oss i siste liten og fikk vite at vi venter en nydelig liten gutt
guggu Skrevet 20. oktober 2009 #16 Skrevet 20. oktober 2009 Vi ønsket ikke å vite, vil "spare" spenningen til fødselen he he. Er i uke 26 nå, og uansett hadde lille krøllet seg så sammen at det ikke hadde gått ann å se. Tror nok jeg hadde blitt skuffet om vi hadde bestemt oss for å vite og så hadde det ikke gått. Uansett er det koselig å strikke/ kjøpe klær i nøytrale farger, antar det blir mer enn nok av en farge etterhvert.... (hater egentlig rosa... og frykter vel mye gaver av akkurat den fargen om det skulle blir jente bare for å irritere meg....) Dessuten er det jo noen få som får "feil" kjønn i forhold til det som kommer ut...
rachelmor Skrevet 20. oktober 2009 #17 Skrevet 20. oktober 2009 vi skall ikkje vite det:) viste det med nr 1 så lar det ve i spenningen nå..
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #18 Skrevet 20. oktober 2009 På sykehuset her er det ikke alle vil oppgi kjønn på ul så det kan godt hende at jeg ikke har noe valg og må vente til h*n kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå