Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, tirsdag 13.10???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det kun 1 dag igjen, og eg er utålmodig!! Men merker ingen tegn på fødsel!! endå..

Ka me deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager igjen te termin. Og fikk vite i dag at på sykehuset i arendal lar de deg sjeldent gå mer enn en uke over terminen så innen drøye 3 uker blir jeg mamma.... yiiiiips!!!

Skrevet

4 dager igjen. Blitt strippet idag, 2 cm åpning, og har rosa blødninger og småvonde sammentrekninger nå, så jeg håper at noe skjer før helgen ;)

Skrevet

2 dager over ul-termin... menstermin idag...

hva med deg tigerpote???

Skrevet

Hei:)

Samme som nelleo jeg. Jeg er nok like gravid fremdeles, og har absolutt ingen tegn overhodet. Mannen min mener at jeg ikke ser så gravid ut lenger heller, så kanskje det bare er innbilning:p Han mener at magen ikke virker så stor lenger haha. Han er vel bare så vant til å se den, at han ikke husker hvordan jeg ser ut med flat mage!

Hva med deg nelleo, er det noe på gang?

Skrevet

9 dager igjen her.. og idag har vært en frustrasjons-dag, hvor jeg plutselig fikk det for meg at jeg kommer til å gå to uker over tiden.. OFF. jaja..:)

haha, tigerpote, det sa mannen min også igår.. "jeg syns ikke magen din er særlig stor lenger jeg.. kan nesten ikke se den herfra"

haha, nei, men det lurer en fire kilos der inne likevel :)

Skrevet

29 dager - Var hos jordmor i dag, og hun kom med den gledelige nyheten at lillegutt har snudd seg med hodet ned (seteleie ved forrige besøk). Så nå er jeg klar som bare det! Han kan godt vente noen uker til, da...

Skrevet

Hahaha, blir rundt 4 kg her også!

Skrevet

1 dag igjen! Hvordan er det mulig å være så nært mål, men allikevel så fjernt?? Føles ut som lillejulaften idag, men jeg er redd det ikke blir noen julaften i morgen, og har ingen anelse om når julaften kommer!

Skrevet

10 dager igjen...Småmurringer,men ingen som hin natten... Litt stikking og rampete sparkende baby... Formen er fin, men begynner å bli klar igrunnen,ja...

Jordmor på sjekken i går mente at han var sunket mye lenger ned i bekkenet mitt enn hun hadde trodd, men vet ikke om det er nor tegn i seg selv eller om det bare er slik på noen :)

*Blåser fødestøv til dem som er foran meg i køen*

* * * * * * * * * ** * * * * * * **** * * * * *** * * * ** * * *** * * * * * * **** * * **

Skrevet

6 dager igjen til jeg har den lille gutten i armene mine! :D

Skrevet

jeg kjenner murringer hele tiden - som de siste 7 dager... og sinnsykt sliten og litt kvalm. men det skjer ikke noe mer.

magen forsvinner, ja :-) babyen er på vei ned og UT! det er kanskje det eneste tegn vi virkelig har, tigerpote.

fødestøv til oss!!

Skrevet

14 dager igjen=) men jeg håper inderlig denne forkjølelsen og feberen gir seg før fødselen starter..

hver gang det murrer i ryggen eller det stikker i magen tenker jeg: kommer du nå? er nok desverre bare ønsketeking :P

Skrevet

Hehe, jo men magen min har ikke sunket den, den ligger helt oppunder puppene fremdeles, så det er veldig rart at mannen min plutselig mener at den har blitt mindre;D Men hun presser godt nedover ja!

*takker for fødstøv til oss*

Skrevet

33 dagar igjen! *hjelp*

Skrevet

Kaaaanskje puppene dine har blitt såpass mye større at han blir for opptatt av dem til å legge merke til magen? Ergo har jo den blitt mindre i forhold :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...