Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Beste klassiker jeg har sett må vel bli The shining, men The Grudge skremte skiten ut av meg!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Så Drag me to hell i helga.. Den var skummel.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har blitt mest skremt av: My little eye Japanske Dark water The ring
Tigerpote Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 The Shining (både originalen og nyere versjon) The Exorcist (eneren, directors cut) The Exorcism of Emily Rose It (men er ikke så veldig fan av slutten) Diverse japanske skrekkfilmer The Ring (amerikansk versjon) The Grudge (amerikansk versjon) Fritt Vilt I og II Villmark Omen-filmene (helst de gamle filmene, men var ikke så ille nyversjonen heller) Rosemarys Baby Poltergeist Wrong turn
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 åhh det er mange det elsker skrekkfilmer,her i huset ser vi ikke annet her kommer i alle fall listen , beste fra toppen ser alle på engelsk å uten tekst, så er mer konsentrert enn om jeg skule lese tekst. å da blir setter man seg gjerne mer inn i filmen , å effekten blir maksimal the unborn saw 4 saw 3 ¨ saw 2 saw1 saw 5 final destenation 1 shutter wrong turn 1 solstice silent hill the eye the messengers the motel torture when a stranger calls gothika p2 fragile boot camp ( sann historie) three black water tortured the strangers five across the eyes the ruins hostel 1 hostel 2 shallow ground lady of the lake fear cabin fever swimfan distant cousin rovdyr slighter exorcisten red eye decoys house of wax wolf creek white noise 2 dette er favorittene , blant mine nesten 1000 skrekkfilmer, har samlet i en del år på dem.elsker elsker skrekkfilm
tingeling87 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Den aller verste skrekkfilmen jeg har sett er The Descent. Kjempeskummel!! Handler om en jentegjeng som skal utforske et grottenettverk. Men dypt nede i grottene finnes uhyggelige menneskeetere. Urk!
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 De dødes tjern! Men, jeg var noe sånt som 10 år da jeg så den, har ikke tenkt å se den igjen, for da øelegger jeg den bare. Eller syns jeg Hosten var helt grusom, ikke alt blodet og gørra, men historien fordi den fint kunne ha vært virkelighet.
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Zombiefilmer er også grusome, spes. dawn of the dead (jeg var helt ødelagt etter å ha sett den. Hver morgen måtte jeg ut på verandaen for å sjekke at folk fortsatt var folk, ikke zombier) men nå har jeg mildt sagt issues med zombier da. Wolf Creek (?) var også grusomt ekkel, og basert på en sann historie...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 The exorcist har alltid skremt vannet av meg. Husker da jeg var 10-11 år, og så den sensurerte versjonen på tv1000. Lå med nattlampe på hele natten i 1 mnd. Og selv da jeg var 20 (?) og så den usesurerte versjonen på kino, så må jeg si at jeg måtte igjen sove med lyset på i noen dager etter. Filmen har alltid skremt vettet av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå