Piipii Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jaja så er vi såvidt fedig med sommerferien før det er på tidet å bestille en ny tur til sommeren som kommer:) Men nå er spørsmålet hvor skal vi dra? Vi har vært de siste 3 årene på sunwing resort Fanabe, men nå har vi bestemt oss for å reise et annet sted. Så håper jeg å få litt tips til sted, hotell osv:) Vi kommer ikke til å resie til Thailand el, da dette skal bli ferien vår i 2011, yeeeeee, hehe. Vi har vært veldig fornøyd med sunwing resort, men er selvfølgelig åpen for alt mulig annet også Det som er litt av kriteriene våre er: * Ikke så lang busstur fra flyplassen til hotellet * Ikke lant fra stranden * Helst miniklubb for barna Vi resier da med to barn som vil være nesten 3 år og en på 5 år. Håper å få litt nye ideer:)
Mamma med to søte små Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Blue village callisto- Agia Napa
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Sunwing resort på Rhodos, vi stortriveds der. ca 20 min med buss, strand rett nedenfor hotellet som vi brukte mest.
Piipii Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 OK supert, skal ta å sjekke de stedene jeg:) Takk
Piipii Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2009 Ligger de hotellene sentralt i forhold til litt shopping og resturanter? Og er strendene bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå