thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Du kom til verden og lå straks på brystet mitt Jeg forsøkte å titte på det lille fjeset ditt Du så opp på meg med vakre øyne blå Jeg kjente skikkelig lykke for første gang nå Tenk at du som er så liten, har forandret store meg Jeg kjenner jeg kan gråte, bare ved å se på deg Jeg har fått den største æren av å være mammaen din Den fineste babyen jeg har sett, er lille babyen min For hver dag som går blir jeg mer stolt av deg Jeg vil være ved din side og gi deg trygghet på din vei for livet kan være tøft, og utfordringer hører med Men jeg er alltid her for deg, du har mitt ord på det Nå er du veldig liten og det er noe du ikke vet Takket være deg er jeg fylt med kjærlighet Du sover søtt uvitende at du er alt for meg Lille gull, lille engel. Din mamma elsker deg Heeeelt ærlig nå! Hva synes du? Mamma og kjæresten min synes at jeg skal lese dette diktet høyt i dåpen! Men jeg er usikker på diktet, så vil vite hva dere synes:) Klem fra Frøken Wergeland:P hehe
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg synes det var kjempefint og fikk tårer i øynene.Følsom som jeg er. Skal selv ha dåp snart men hadde aldri klart og lese det uten og sippe meg gjennom.
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Tusen takk:) Skjønner hvordan du har det, griner lett selv for tiden:p
Helverine Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Veldig fint synes jeg. Klart du skal lese det høyt i dåpen!!
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Ja, men vet ikke om jeg tørr, og synes det er småflaut!
Stort pepperkakehjerte Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Nydelig, var det! Selvfølgelig kan du lese opp det i dåpen. Gjør ikke noe om det blir litt snørr og tårer. Vakkert var det!
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 åå.. Tusen takk..
Espoir Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Du får det nok aldri antatt ved noe forlag, for å si det sånn. Men jeg synes det var et veldig skjønt og nydelig dikt, og det kan absolutt leses opp i en dåp.
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2009 Hehe.. Såpass har jeg skjønt! Aldri i verden skal jeg sende det inn til et heller.. Skrev det bare en dag da gullet lå å sov på sofaen..
PAVEEL Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 nydelig!!! tårer i øye kroken her, forstår følelsene ved det:) om jeg får tillatelse så vil jeg kopiere det og lagre det på maskina?
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2009 hehe.. kjenner jeg blir rød i kinna:) ja bare gjør det:)
Ranni Skrevet 13. oktober 2009 #12 Skrevet 13. oktober 2009 Hvis du ikke leser det i dåpen, kommer du til å angre tror jeg. Kjempefint og personlig. Et lite tips, les det høyt sakte. Jeg har i alle fall en tendens til å si ting for fort når jeg er litt nervøs og da vil ikke folk helt få med seg hele diktet og det ville være synd :-)
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 13. oktober 2009 Tusen takk Ranni... Vi får se hva jeg finner på.. Kanskje jeg skriver det ut og legger det på bordet:P
Mom2Two Skrevet 13. oktober 2009 #14 Skrevet 13. oktober 2009 Diktet passer kjempefint til å bli lest opp i en dåp, der jo ekstra koselig at det er mamma'n som har skrevet det, men stor diktning er det ikke;o)
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 13. oktober 2009 Hehe:) Og en stor dikter er jeg nok ikke heller:P
Trolleliten Skrevet 13. oktober 2009 #16 Skrevet 13. oktober 2009 Kanskje bytte ut siste babyen min i setningen "Vakreste babyen jeg har sett er XXXX min" så blir det enda mer personlig =) Jeg synes det var kjempe bra, og hadde nok felt noen tårer hvis jeg hadde vært gjest
thea - M har gull i gulping Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 14. oktober 2009 hehe.. så koslig:) Blir ganske røst av at så mange synes diktet var fint! Er jo som sagt ingen stor dikter eller noe i den duren, og diktet er jo ikke så veldig bra sånn sett. Men jeg har jo skrevet det til datteren min og mener jo hvert eneste ord. Hun er jo trossalt alt for meg:) Tusen takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå