TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 I morgen skal jeg på UL på KK i Bergen, og merker garanteret forskjell fra da jeg gikk gravid med jentene.... Med jentene så kastet jeg opp i strekk i 9 mnd, og med guttungen var jeg kvalm de 3-4 første mnd... Er litt småkvalm denne gangen også, men ikke kastet opp slik som jeg gjorde da eg ventet jentene Min mann og familie er bestemt at det er gutt, men jeg er i tvil.. Var bombesikker på gutt da jeg gikk gravid med minste jenta, men da hadde mannen rett igjen... Han har hatt rett på alle kjønn, så jeg er spent på morgen dagen
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Tror det blir ei jente;) Skal også på ul i morgen. Håper på en gutt;)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Håper på en gutt her i gården også :)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Tror og håper på en gutt
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm vil tippe gutt... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå