Lenii Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Nå har jeg lest ett par innlegg her med snakk om når man begynner å ta bringebærkapsler eller drikke bringebærte! Hva er dette og hva skal det være godt for?? På forhånd takk
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 "Bringebærblad te er den beste svangersakasurten. Motvirker sv.kvalme,virker både avslappende og stimulerende på bekkenbunnsmuskulaturen noe som kan påvirke fødselen til å bli lettere og å gå hurtigere. Teen gjenskaper også en hurtigere normalisering i underlivet etter fødselen." Det er det som står på te-pakken min i hvertfall. Regner med at kapslene har den samme effekten,men den er mer konsentrert. Jeg kan ikke fordra å ta kapsler e.l,så jeg betror meg til teen. God er den når man tilsetter litt sukker. Så jeg kan anbefale den. Har hørt fra andre som tar kapslene at de kan smake ganske vondt,men jeg vet ikke. Har ikke prøvd de selv. Men begge delene får du kjøpt på helsekosten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå