Gå til innhold

Flere her med inaktive slappfiser inni magen..? ;o)


Gjest

Anbefalte innlegg

Babyen min har såvidt begynt å gi livstegn fra seg. Dvs, h*n har sikkert beveget på seg lenge, men det er først de siste 4-5 dagene at jeg har kjent det! Men det er såvidt det er futt i bevegelsene. Og de kommer ikke akkurat som perler på ei snor heller, for å si det sånn! Var på UL igår, og da kunne vi bare glemme å finne ut kjønn, for h*n var overhodet ikke samarbeidsvillig; nektet å la være å krysse bena, og gadd nesten ikke bevege på så mye som en finger når legen squeeezet den UL-dingsen inn i magen på meg i et forsøk på å få baby'n til å sprelle litt for oss, og kanskje til og med la oss få vite hvilket kjønn h*n er.. hehe..

 

Flere som ikke kjenner no særlig liv ennå?

Jeg er 19 uker akkurat idag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, jeg er 19+5 idag,å jeg begynnte og kjenne liv for 1 uke siden ca. Tror jeg, kjenner litt ut som sånn "leea" mus på en måte? så derfor syntes jeg det har vært vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter? Det er Under navelen min.. hvordan følse har du? Vi fikk vite at det er gutt da<3 han lå litt rart først, men så sa jm til meg at jeg skulle reise meg å "hoppe" litt,slik at han snudde seg.. det gjorde han=) Men om det er barnet jeg har kjent den siste uken, var han virkelig urolig i går.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte vi å kjenne liv omtrent samtidig da:) Jeg var liksom ikke heeeelt sikker på om det var babyen jeg kjente de første dagene...(Eller..var vel egentlig det, men hadde ikke kjent, sett eller hørt livstegn siden vi var på tidlig UL, for å finne ut hvor langt på vei jeg var, da jeg var i uke 9...så turte nesten ikke helt tro på at det var babyens bevegelser jeg endelig kjente!) .. men etter at vi var på ordinær UL nå på mandag, ble jeg endelig helt overbevist om at det jeg kjenner ikke er noe annet enn babyen! ;)

 

Kjennes litt ut som om det romler krafig i magen ellerno sånt. Ikke så svakt som det folk beskriver som "fiskesprell", men langt ifra så lett gjenkjennelig som et skikkelig spark/sprell. Har f.eks. ikke sjans til å kjenne noe med mindre jeg ligger nede, enten på magen eller ryggen, og virkelig kjenner etter!! Syns egentlig det er litt rart jeg ikke kjenner bevegelsene bedre, med tanke på hvor store babyene er når man er halvveis! Men ligger vel heldigvis godt beskytta inni der.. ;)

 

Lykke til videre med lille gutten deres! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en aktiv krabat som jeg ikke merker noe til - var på ultralyd på mandag og fikk se at det var en aktiv baby, men kjenner nesten ingenting fordi morkaken ligger foran, så den sparker stort sett rett inni der! Har kjent noen få bevegelser, men det er nummer tre også da, så jeg skal jo vite hva jeg kjenner og sånn, og så skal jeg liksom kjenne det tidligere - men med morkaken i veien så blir jo alt baklengs.

 

Vi vet ikke hva det blir, men det er meningen også, vi skal ha det som en hemmelighet til babyen kommer ut. Jeg tror det er en jente, og samboeren min tror av og til at det er en jente og av og til at det er en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så usikker om det er barnet som sparker meg..

 

Har kjent noe der nede vær dag,men jeg klarer ikke å si med sikkerhet om det er barnet..

 

Plutselig kan jeg få en dunk nede i magen, (spark?) ellers kjennes det svakt litt turning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...