Gå til innhold

Male med sens når vi er gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammem :)

Jeg bare lurer på en ting for det er så mye snakk om at ikke vi gravide kan male under svangeskapet. Har da en del male prosjekt på gang å skulle gjerne ønske jeg kunne bidra med endel male arbeid her hjemme. Da jeg egentlig trodde at vi ikke kunne så har jeg lest endel om at sens fra jotun kan vi bruke.

Noen her som har noe peiling på hva som er rett?

Håper veldig på at jeg kan det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det skal være helt ok å male med Sense. Men, husk at man ofte bruker whitesprit, annen takmaling og listemaling når man pusser opp.

Lurt å få noen til å male det andre, når man ikke er hjemme:)

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er farlig å male så lenge man maler med vannbasert og har god utlufting!

Skrevet

Godt å høre :D

Sens har tak og listmaling også ;)

Skrevet

Sens reklamerer i alle fall veldig med at malingen deres kan brukes. Som er fint ettersom jeg flytter om en måned og vi skal male alle rommene faktisk...

Skrevet

Hei! Jeg har lurt på det samme, men hørte fra en håndverker at noen som solgte Jotun Sens hadde uttalt at den var ikke noe bedre enn andre typer maling. Skuffet over markedsføringen hvis det er tilfelle... Men det er sikkert lurt å høre der hvor du kjøper maling, så kjenner de sikkert til utfordringen. Er jo ganske vanlig at folk pusser opp når de er gravide:) Lykke til!

Skrevet

Hvis du går inn på ifi.no så står det endel info der, blant annet at det er helt trygt å male med vannbasert maling. Skal selv begynne med det i morgen :-) Visste forresten ikke at whitespirit var farlig, har dunstet litt i huset etter at foreldrene mine drev og malte litt i sist uke men får satse på at det går bra. Bruker ihvertfall ikke whitespirit selv, matolje og zalo skal visst fungere like bra.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...