M&K+Påsan <3 Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Og andre middager dere er veldig glad i..
It's all about me Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Pannekaker og taco er vel det vi spiser mest. Pannekaker hver mandag og taco annenhver helg.
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Grønnsakssuppe, laks, pasta (er så utrolig lei pasta, men det er lettvint, sukk...) og karri-kylling
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Bittesmå kjøttboller (gilde) i en slags salsasaus med ris spiser vi OFTE, men aller mest spiser vi medisterpølse med surkålog potet og det er jeg virkelig drittlei.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Pasta (som oftest med kjøttogtomatsaus) Pita/tacoliknende ting (lefse med salat, kjøtt og dressing) Har det ikke regelmessig som i på faste dager, men det er lettvintvarianten vi ofte kommer tilbake til. Jeg er flinkere til å variere nå når jeg er hjemme da, selv om jeg er ufattelig lei av å tenke på, handle til og planlegge middager...
Mille** Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Det som ofte går igjen her er fiskekaker og fiskegrateng. Men også laks og wok.
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Når jeg ser på ukesmenyene går disse rettene mest igjen: Fullkornspasta med pesto, stekt laksefilet og salat. Fiskeboller i grønn saus (spinat) med råkost og potet. Pitabrød med fiskekaker/råkost/yoghurtsaus eller hummus og salat. Gulerotsuppe eller tomatiser kyllingsuppe. Wok med grønnsaker og kylling/laks/scampi Hjemmelaga fiskepinner med rotfruktchips og rosa saus.
hellohello:-o Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 - wok - hjemmelagde kyllingburgere - biff - svineindrefilet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå