Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Å bli kjent med noen? Å få seg en veninne, jeg er nettopp flyttet til trheim og kjenner så og si ingen her. Vet noen hvorfor det er så vanskelig å bli kjent med noe, Har enda ikke fått meg jobb. Og går ikke skole, så jeg skjønner at det blir litt vanskelig da. men så vanskelig skal det nå ikke være? Takk for en der ute tok seg tid.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Har du noen interesser? Meld deg inn i en forening, kor, teaterlag, begynn med sport el. Det er en fin måte å bli kjent med andre på
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Siden du er her, så går jeg utifra at du har barn, eller er gravid, og da kan barseltreff være lurt.. Ta kontakt med helsestasjonen i nærheten, og hør om de kan finne en barselgruppe til deg.. Evt bli med eller start et bim\dib treff..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Hvor gammel er du da? Hvor gamle er barnet/barna dine? Hva liker du å holde på med? Har du samboer? Hvor i Trondheim bor du?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Vi har ikke barn enda :-) Jeg blir 21 :-) Bor på stooore Lade ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 er du gravid eller prøver HI? Jeg er 20 år, har termin i februar. Jeg og samboeren min bor på tiller ! Jeg kunne godt tenkt meg en veninne i samme/ lignende situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå