Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er flergangsfødende, men denne babyen som jeg bærer på nå skiller seg veldig fra de andre. Det sparker lenge og hardt, spenner i fra, snur seg og spreller. Slik har det vært siden jeg kunne kjenne babyen i uke 16. I perioder blir jeg nesten litt sint på babyen fordi det er både slitsomt og vondt. De få gangene babyen sover så er det bare helt nyyyydelig. Er det andre som har overaktive barn i magen?
2 små og en undulat Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg hadde det slik i mitt første svangerskap. Gutten var aktiv så og si hele tiden og jeg ble nesten bekymret for at han ikke fikk nok søvn "der inne"
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 mens jeg leser innlegge ditt kjennes det ut som babyen prøver å flytte på ribbena mine så du er nok ikke alene =). Har en veldig aktiv baby i magen selv og kjenner til det at det er fryktelig slitsomt til tider. Samtidig er det fryktelig godt å kjenne at alt står bra til men uansett vondt til tider. Heldivis virker det som lillemann sover bortimot hele natten så da er det allefall stillt. Blir spennende å se hvordan aktivitetsnivået på han blir når han kommer ut
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er andregangs, og merker stor forskjell fra første gang. Har en gutt, og venter en gutt. Er i uke 33 nå. Denne gangen har det vært "plagsomt" mye liv helt fra uke 20. Han sparker så hardt at det gjør skikkelig vondt, tar spenntak og strekker livmora til alle kanter, og holder leven stort sett hele døgnet. Det virker ikke som han sover noe særlig, siden han har jevn aktivitet hele tiden, og holder på over en halvtime hver gang han får tulltak. Det er både sparking, krafsing, rulling, snuing, spenntak og krampeaktive rykninger (som bekymrer meg litt, skal ta det opp med legen i morgen). Dette gjør at jeg kvepper til i smerte med jevne mellomrom, og sover dårlig om natta. Jeg er jo selvfølgelig glad for at det er liv, og håper det er et sunnhetstegn... Men samtidig er jeg bekymret for et uvanlig høyt aktivitetsnivå eller ADHD. Svanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå