lykkeligogglad:) Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Lillegutt våkner opp til 10 ganger hver natt fordi han snur seg på magen og ender opp nederst i senga. Kommer ikke tilbake selv og gråter for å få hjelp. Nå er jeg desperat etter å snart få sove en hel natt! (han er 11 mnd) Gode råd? Har tenkt på nattpose, men er det ikke skummelt med snorer? Og vil han akseptere det nå når han er så stor?
PAVEEL Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 egentlig noe av det samme problemet her og! hun våkner maaange ganger i løpet av natta, setter seg opp og får ikke legge seg igjen.... 11 mnd mi også.... slitsomt! vet ikke råd jeg heller, men tar gjerne imot:)
Mogwai Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg skrev nettopp et innlegg på søvndebatten om snuppa vår på snart 13 mnd som nettopp har begynt å sove hele natta, i egen seng, uten pupp i munnen, med hysje-metoden, det er helt utrolig :-) Men i tillegg til det som står der, kan jeg si at vi i samme slengen begynte med nattpose, uten å feste den fast i madrassen. Den virker fint likevel og hun greier ikke å snu seg så mye rundt og hun greier heller ikke å reise seg opp selv om hun ikke sitter fast. Så det er verdt et forsøk!
lykkeligogglad:) Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Men klarer hun å snu seg rundt på magen? For det er det største problemet her...
Mogwai Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Nå er det jo ikke så mange nettene hun har ligget i pose enda da, men hun har ikke snudd seg over på magen nei. Og før så lå hun jo ikke stille i det hele tatt, krabbet rundt i senga og reiste seg opp, nå ligger hun faktisk stille :-) Så jeg tror posen har hatt en god innvirkning på henne iallefall!
lykkeligogglad:) Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2009 Nå har jeg vørt ute og kjøpt pose både med og uten sele, så får vi teste det ut i morgen natt - blir spennende å se hvordan det går!
erteposen + 4 Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Våre ble puttet i nattsafe fra 4 mnd, fordi de snudde seg på magen så tidlig. Fest snorene i stolpene på senga og så under madrassen. Da er det helt sikkert, og madrassen kan ikke snu seg rundt (slik en del skremselshistorier forteller). Vi brukte babydan sin, og var veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå