Gå til innhold

Nytt BIM-treff Bergen?


vann123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig for en april-mamma å henge seg på treff? :)

Hadde vært hyggelig å treffe andre her i Bergen som venter omtrent samme tid.

Med mitt første barn var jeg også på BIM og det var veldig koselig. Men siden den gang har jeg flyttet hit til Bergen, og kjenner ingen som skal ha barn samme tid.

 

Jeg er 32 år, jobber på Universitetet og bor i sentrum. Har en jente på 8 år og får en (sannsynligvis) jente til tidlig i april.

 

Jeg kan både den 5. november og uken etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det må være lov med april-barn også på BIM-treff, jeg har en venninne som skal ha i februar også, jeg tenkte å høre med henne om hun vil være med også, det er jo bare kjekt det! Ser ut som om vi kan prøve oss på 12. november da, det hadde vært kjekt med treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan (enn så lenge, iallefall) både 5., 10., 11. og 12. Så jeg er good. Dessuten har jeg termin 31. mars og kommer sikkert (mest sannsynlig før neste BIM-treff) til å bli bumpet ut i april... =) Dermed MÅ det jo være lov å delta om man får i april.

 

Kanskje vi rett og slett skulle kalle det BIM-treff februar/mars/april? Eller blir vi "for" mange da, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var inne på BIM-treff sidene og ble veldig glad for å se annonsert treff i Bergen 11. november. (Lurt å skrive hvem det er for neste gang) Satser på å kunne komme den kvelden og treffe dere. Forrige gang jeg deltok i BIM-gjengen var vi mødre fra jan- feb og mars '07, og det var hvert fall veldig kjekt. Er jo litt større sjanse for å treffe mange man har mye til felles med, og at det også alltid vil være folk som treffes både før og etter fødselen hvis vi har lengre termin-periode... Vil alltid være dager som ikke passer for alle.

Var treffet på Escalon sist også? Spiste dere der og er det planen denne gangen òg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...