Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Hei Helikopter dame!! Regner med at du har barn, siden du er her. Har du tatt de med mye ut å fly? Noen gode forslag til headset for barn? Bruker du bilsete i helikopteret når du fester barna? Vet du når et barn kan få en medical sånn at de kan begynne å logge tid ? Både mannen min og jeg er instruktører og jeg ser liksom ingen grunn til at vi ikke kan logge søndagturene som dualgiven om noen år.. Uansett... velkommen til 99ers norske gren. Vi er på facebook. Happy landings eller hva nå dere sier i helikopter verden Mvh FixedWing
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Om dere begge er instruktører burde dere da virkelig vite dette selv.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Nei, da må jeg eventuelt ringe å spørre... I realiteten begynner ikke så mange å fly før de er 16...men jeg vet det er mulig å begynne treningen før.. spørsmålet er når. (Ungen er 1 år, så jeg har liksom ikke giddet å sette meg inn i formalitetene ennå) Dessuten er det interessant å møte andre flygende mødre og høre deres mening om ting (de vokser ikke på trær.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå