Gå til innhold

flere sa eller ma etter hverandre >???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd det ??? hadde ma i uke 12+5 sist og er gravid igjen nå... er jo livredd til og miste igjen :( noen som vil dele sine historier ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei fine du... Jeg har en jente på 3 år fra før av...Og vi fant ut vi ville ha en til... Ble rimelig kjapt gravid etter å ha sluttet med ammingen,- men mistet deretter 3 ganger på rad (2 SA,1 BO- blighted ovum... Alt vokser og er fint bortsett fra at selvs embryoet har dødd så tidlig at det er oppløst og borte... Uten at kroppen har oppdaget det. Nesten som en MA, men tomt)...

Det å miste en gang, det være seg i SA eller MA el.l, er veldig veldig vanlig. Fullt ut utrolig trist,men hørte en gang at på samme måten som at "alle" kræsjer en gang på vei til å bli en god sjåfør,- så går "alle" igjennom en SA på veien til flere barn. Ingen regel uten heldige unntak, og mange vet ikke at de har hatt en SA for det skjer så tidlig, men det er såpass vanlig.

Såh, det å derimot miste 2 ganger på rad er veldig veldig mye skjeldnere...Tenk på det at å miste 3 ganger på rad er såpass skjeldent at der er en egen diagnosebetegnelse for det,- "Habituell abort"... Bare for å sette ting litt i perspektiv :)

Jeg fikk medisinsk hjelp etter å ha mistet 3 ganger,- og er nå 10 dager fra termin med en sprellende gutt i magen :) 3-åringen vår gleder seg til å bli storesøster,og vi gleder oss til å bli tobarnsforeldre...

Du kommer helt sikkert til å bekymre deg kjempemasse framover. Det å miste setter en støkk i oss og jeg var supernervøs hele første tri... Kom inn på "Mistet-gravid på ny"-forumet og bruk oss alle for det vi er verdt. Snakk om det du bekymrer deg for,det hjelper masse!

Du skal se at nå har du hatt "SAen din" og denne gangen går det på skinner :)

*Krysser fingrene for deg og fin liten spire* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...