Gå til innhold

symptomer før testen slår ut; mulig??

Anbefalte innlegg

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Er det mulig med symptomer på graviditet før testen slår ut? Den fornuftige delen av meg svarer nei, er det ikke sånn at hormonnivået må opp på et visst nivå før man merker noe som helst, og at man dermed også vil få utslag på en test? Selv erj eg kvalm og stusselig i dag, og litt mens-murringer (4 dager til IKM). Men ikke øm i puppene som jeg pleier være en uke før mensen.. Negativ test i morges. Bare innbildning da eller?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 2 merket jeg det med en gang, ikke tull... Det var akkuratt som om noe gravde seg ned i livmora...(mulig det var "livmora som strekte seg?) Og jeg var små kvalm om kvelden og trøtt... Men ømme pupper har ikke ikke hatt med noen av dem.

Denne gangen har jeg vært litt kvalm på kvelden, men ikke andre symtomer...

Skrevet

Fullt mulig å merke at man er gravid før testen slår ut. Jeg var kvalm i nesten en uke før IKM, testet vel et par dager før og der sto det GRAVID :)

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Hurra da er det hvertfall håp, om ikke annet.. Har hatt en så god følelse denne mnd, kommer til å bli kjempeskuffet når/hvis mensen kommer :( Så prøver å ikke håpe for mye. Men jeg er helt klart kvalm, spesielt i natt. Var natt-kvalm med forrige barnet også, kjenner det igjen. Men det at jegogså kan klare å innbille med de merkeligste ting, fordi jeg ønsker det så sterkt..

Skrevet

Ja jeg har i alle fall hatt endel symptomer nå, (Har ikke akkurat lett etter de heller!) Men har ikke testet ennå. Masse mensmurringer 3-5 dager før mens, stikkinger i magen, tisser på natta, svettetokt i natt (hadde det sist, kom jeg på da jeg våkna...) good matlyst, -får sug i magen når jeg er sulten... oftere enn vanlig..uff uff...

Og føler at jeg virkeliger gravid, selv om jeg også prøver å være fornuftig!

Får kanskje teste i morgen (ikm) - har på en måte lyst til å vente å teste til mannen kommer hjem, men det er jo en uke til :o

Får håpe vi ikke innbiller oss ting da :)

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Ja jeg sitter her og blir svimmel hvis jeg ikke spiser, tisser også om natta, og er tidvis kvalm og uvel. Dessuten IKKE vondt i puppene, noe jeg pleier være en vanlig syklus. (har vært gravid tre ganger før, og da har de ømme puppene kommet først uka etter IKM, mens de kommer en uke FØR når jeg ikke er gravid (pms). Så jeg håper, men tør ikke tro... IKM fredag eller lørdag jeg da, og må smøre meg med mer tålmodighet.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...