1 høne i haneflokken-født Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 jeg er rådløs og aner ikke og trenger inspirasjon, er så matlei, går i det samme så ofte
Luna har født. Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Hei. Hehe, jeg har egentlig ingen gode tips altså, men fikk bare så lyst til å svare. Godt at en kan hjelpe hverandre med mer enn bare graviditeten..hehe. Selv skal jeg lage fiskesuppe, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil anbefale dette! Vel, håper du kommer på noe da God appetitt!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 her blir det grete roede sin pasta bolognese som lillegutt liker så godt=)
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Vi skal ha pannekake med bacon:-) mmmm det er godt...det synes vi alle:-)
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Her blir det stekte kjøttpølser med hjemmelaget potetstappe og lompe;)
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Lillegutt har ønsket seg spagetti, så blir nok noe med pasta. Muligens pastisio, Lages nesten som lasagne. Bruk store makaroni, pastaskruer el. Kok de ferdig. Steik Kjøttdeig m løk og paprika, Legg lagvis i ildfast form, hell over ostesaus og topp med revet ost. Gratiner i ovnen. Kjempegodt og superlettvint
Cupcake! Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg spør meg selv det samme, HVER dag!! Så hva skal jeg lage i dag..hmm.., Hjemmelagde hamburgere? Makaroni, kjøttdeig og pastasaus? Skinke og pølsegrateng? Åååå jeg blir gaaaaaal av meg selv. Tror jeg er nødt å gjøre sånn som mrs.pregnant over her og ha en fast middag hver dag.."mandag er grønnsakssuppe, tirsdag er fiskekaker osv" også bare lage det selv om jeg egentlig ikke har lyst på det den dagen...det er jo som oftes godt når det står på bordet.
Lillegull2008&2010 Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 Indrefilet (fra elg som min far har skutt) med timian poteter, portersaus og grønnsaker! Det bruker vi å ha på tirsdager! Neida hihi, er en kompis av oss som er på jobbreise her, også har han bursdag så disker vi opp noe skikkelig godt som bursdagspresang pluss en SINNSYKT god sjokoladekake som jeg har baka idag. Den har jeg også smakt på, klarte ikke å la være Tenkte å bruke undskyldningen; jeg er gravid, bare MÅTTE ha! Ellers kan man jo lage kyllingwok, tikka masala, pannekaker, fiskepinner, fiskegrateng, bakt laks, kyllingpizza, tomatsuppe, pølse og potetmos, bakt potet med smårettskinke. Bare kom på noe i farten.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. oktober 2009 #10 Skrevet 13. oktober 2009 Potetmos m/ røkepølser & grønnsaker
Abracadabra Skrevet 13. oktober 2009 #11 Skrevet 13. oktober 2009 de hadde fersk lyr på butikken i dag, så da blir det stekt lyr med poteter og raspete gulrøtter og smeltet smør..... mmmmmmmmmmmm!!! jeg spurte sønnen min på 2,5 om han ville ha fisk til middag, og da sa han "OK, hvis jeg er snill så..." vet ikke helt hva han mente med det, men jeg lo nå likevel ;-)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 13. oktober 2009 #12 Skrevet 13. oktober 2009 her blir det hjemmelaget potetstappe og så har jeg fått dilla på en innbakt kalkunfileet med ost og skinke inni fra solvinge så det blir kjøttet. Tenkte først jeg skulle lage salat vedsiden men, blir kokte grønsaker og litt saus. i morgen er det nacotalerken. (får noen venninder på besøk. Tar et ildfastfat legger litt nacocips med tacokjøttdeig og ost på inn i ovnen på 200 g til osten er smeltet. Serverer salat,mais, tomat osv vedsiden sammen med tacosaus rømme og guacomole. Veldig godt og lettvindt.. (mannen er ikke så glad i det da men....)
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 13. oktober 2009 #13 Skrevet 13. oktober 2009 Pasta bolognese her, jeg gjør det enkelt! :-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. oktober 2009 #14 Skrevet 13. oktober 2009 Kinesiske vårruller, fullkornsris og chilisaus NAM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå