Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Minstegutten min er 2 år og her for leden var bare vi to inne. Vi skulle gå etter de andre, men jeg måtte bare lage klar noe mat først. Han hadde funnet fram et dyrelotto-spill og gjorde dette klart til å spilles på stuen mens jeg stod på kjøkkenet. Etter enstund roper han "Mamma, komme da, nå klart!", jeg svarer at jeg kan ikke fordi jeg må gjøre ferdig det jeg holder på med. Han fortsetter å rope på ulike måter "komme da, så spiller vi", "mamma, kom nå!" osv, og jeg svarer hver gang at jeg ikke kan og hvorfor. Så hører jeg tassende skritt og snur meg. Lille gutten stiller seg opp i døråpningen, setter henden i sidene og anlegger en morsk mine før han utbryter: "Mamma, hører du ikke jeg roper på deg!" Lurer på hvor han har den kommentaren i fra, hehe...
lille sprelle Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 glis! snuppa er bare 1,5 år, men ser at det der fort kan bli situasjonen hos oss også! vi skal "være med", vi skal "vente" osv osv foreløpig....
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Alderen 1,5-2,5 år synes jeg er utrolig sjamerende, så du har mye å glede deg til her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå