Gå til innhold

Til syden med småtroll i januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst å ta et par uker i varmen i januar. Og da er det vel kanskje bare Kanariøyene som er aktuelle, eller?

Trollene vil da være 20 og 4 mnd. Noen som har noe sted å anbefale? Vi vil helst ha leilighet så vi kan lage oss litt frokost etc selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanariøyene er vel sikkert helt greit det:) Vi reiser 2 uker til marokko i januar og gleder meg stort:D

Skrevet

Vi var på Gran Canari i januar. Det var som en medium norsk sommer. Litt over 20 grader og ca 17-18 gr i sjøen Ikke all verdens med andre ord. Vi reiste til Puerto Rico fordi det skulle være varmet og vær sikrest på den tiden, noe som også klaffet da det var mye dårlig vær ellers på Kanariøyene da vi bodde der. Puerto Rico er en bratt by, og vårt hotell som lå litt unna bråk hadde en flott promenade (uten biler!) gjennom sentrum ned til sjøen. Eneste hotellet det var nogenlunde flatt til. Flere av de andre måtte du nærmest være fjellklaterer for å nå.... Leilighetshotell med egen lekeplass og barnebasseng og juniorklubb. helt supert syntes vi.

Skrevet

Det hørtes veldig fint ut Aprilbaby. Husker du hva hotellet het?

Skrevet

Vi har valgt å reise til tenerife i stedenfor grand canaria fordi det skal være mindre vind der og generelt grønnere og finere.Vi reiser i romjulen da,men det blir vel det samme:-)

Når vi letet etter hotell,var det mange leilighetshoteller å velge mellom,og mange er barenvennelige.Selv er det bare meg og samboer som reiser uten barn,siden datteren skal være hos faren da,så vi har valgt et litt annet hotell.

Skrevet

Dytter litt jeg i tilfelle andre har anbefalinger å komme med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...