Gå til innhold

Dere med store barn...rundt 9-10 år++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fortalt de det enda, når fortalte dere det til de? Vi har ikke sagt noe til våres foreldre enda, er i uke 19 nå. Vet vi kommer til å få masse negativ tilbakemelding fra de, og har derfor ikke sagt det til barna enda heller, kun han eldste som har gjettet det... Lurte på hvordan dere sa det til barna deres og om dere sa det til de før eller etter dere sa det til foreldrene deres? Det begynner jo å synes nå, men gjemmer magen godt bak store gensere når vi får besøk fra de. Veldig usikker på når og hvordan vi skal si det, og om vi skal si det til barna eller foreldrene våre først. Holder en knapp på å fortelle det til barna mine først. Men vil jo ikke at de skal være de første som sier det til besteforeldrene, for jeg er redd de kommer til å se den negative holdningen de har til at vi skal ha nummer 4. Mistet på 30års dagen min tidligere i år og fikk bare kjeft av mamma når jeg trengte trøst.... Så derfor holder vi på hemmeligheten lengst mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fortalt det til foreldrene våre og blivende tanter, men ikke til vår datter på snart 9år. Hun hadde nok blitt veldig stolt og fortalt det til alle med en gang.... Jeg er bare 10 uker på vei så vi venter til jeg har vært på UL om en ukes tid, hvis alt ser bra ut da så forteller vi til henne også.

Hadde en SA tidligere i år jeg også, men fikk heldigvis god støtte fra foreldre, skjønner at du kvier deg med å fortelle det så lenge du fikk kjeft sist.

Jeg tror jeg ville fortalt det til barna mine først hvis jeg var i din situasjon, vet ikke om jeg hadde giddi å sagt det til besteforeldrene hvis de bare blir sure alikevel, da kan de finne ut av det selv på en eller annen måte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...