Lucy T og prinsessa *** Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kjøpte en på ebay, og det angra jeg ikke på! Også var den billig Var trygt å vite at jeg kunne sjekke selv hvis jeg ble urolig Den teller ikke hjerteslagene, så det må man gjøre selv.
Ronja&Odin Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 vet du når man kan høre lyden? er bare 5 uker på vei:p
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Man kan høre lyden fra uke 8-10 men det anbefales ikke å bruke den før uke 12. Jeg har en helt ny en om du er inntr. Fikk to i gave skjønner du og trenger jo strengt tatt kun en, hehe :-) Du kan jo sende meg pm :-)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kjøpte den da jeg var 6 uker på vei, og prøvde ofte uten å finne noe lyd. I uke 12 fant jeg ut at jeg skulle prøve med noen form for gel for å få bedre kontakt - vips så hørte jeg lillebabyen tydelig og klart! Hadde jeg prøvd med gel tidligere hadde jeg nok hørt lyden da også. Har ikke hørt at det ikke er anbefalt før uke 12, må isåfall være pga det ikke er sikkert man finner lyden og for å unngå å bli redd.
fresh Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 nurk i magen: Solgte du den ene? jeg er kansje interesert hvis ikke. Hvor mye koster den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå