yamamama Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 De siste par dagene har det tatt helt av inni magen min. I forrige uke la den seg sidelengs, fra å ha ligget med hodet ned. Nå ligger den og sparker så hardt at man noen ganger kan se det utenfra. Det gjør ikke vondt, men jeg skvetter litt til. Er det flere som har en beibis i magen som ligger sidelengs og sparker både til høyre og til venstre? Jeg er omtrent i uke 27?
liber Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 lille gutten min å gjør det, er 27 +5. er vondt noen ganger syns jeg, kjennes ut som han aldri sover for er konstant bevegelser der, men det er jo koselig å kjenne han å da..
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Min lille er også ganske vilter:-) Synes det er bevegelse inni der hele tia nesten! Sitter på kvelden å ser på at magen går i alle retninger, er ikke vondt, men litt merkelig:-) Litt morsomt for hun jeg har fra før var så rolig og dessuten satt hun på huk i magen, så jeg kjente ikke så mye spark i magen da. Er forresten snart 25 uker på vei:-D
konrad sin mamma Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 jeg er 22+2 å kan allerede se å kjenne spark. syns det var veldig tidlig?!. er førstegangs! veldig koslig da!
2tettebabyer Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 jupp :-) sparker og bokser og tar salto :-) så kjekt atte, selv om jeg og skvetter på enkelte spark e i uke 27, tydeligvis en aktiv uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå