Gå til innhold

Har magen deres sunket noe?


Jahoo

Anbefalte innlegg

Føler den er like høy jeg.. Fortsatt store problemer med halsbrann og har lettere for å kaste opp. Har termin 14.11. Kan godt synke litt nå synes jeg.. Men ser at den bare blir større og større.. Kan liksom stå og se i speilet en evighet..

Skal på kontroll i morgen så da håper jeg han har festet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen har vel ikke sunket så mye tror jeg, men småen ligger veldig langt nede i bekkenet sier legen og det kjenner jeg kan du tro...! Har en nerve som ligger i klem, og når han strekker armene sine er han borti noe som ikke kjennes så godt ut.

Jeg har ikke termin før 28.11 men jeg håper virkelig småen vil ut før... Er klar nå jeg!! OG ja, halsbrann har jeg også....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sunket ned nå de siste dagene. Men fortsatt litt halsbrann men ikke så ille som det har vært. Var hos jordmor i dag og lille Milla har så og si festet seg :0)). Begynner og bli klar nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det, det er jammen meg ikke godt å si..

Har igrunn ikke så veldig stor mage, så klarer ikke å se om den synker eller ikke. Men lille knotten var hvertfall langt nede i bekkenet, og hadde en perfekt "fødeposisjon" eller hva det nå var jordmora kalte det. Men han hadde ikke festa seg helt enda da..

 

Sliter med halsbrannen jeg og, og har gjort det så og si hele svangerskapet... Har mens termin 5 og UL termin 4, 5 og 8 november :P så blir spennende og se hvilken som stemmer best da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen henger fortsatt høyt her, og halsbrann....joda hver kveld!!!

Har termin 23 nov, og tviler på at den kommer før tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den ha ligget med hodet nede i bekkenet hele tiden? Jeg har lav mage. Og det presser nede i bekkenet. Tror fosteret har ligget slik hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Var på kontroll nå og hun sa at han lå dypt nede i bekkenet, men var ikke helt festet. Håper han holder seg der :) Hun sa også at det kan hende magen holder seg så høy hele tiden :( Og det kan hende halsbrannen varer tiden ut, så bare å stålsette seg.. Irs og æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage sank plutselig. Tenkte ikke så mye over det egentlig, men kom til et punkt hvor magen min ble mye fortere full en hva den har blitt tidligere, så måtte redusere måltidsstørrelsene mine. Men så plutselig ble det masse plass igjen :-) Så det var skikkelig deilig! Har ikke termin før 21 nov da, så blir sikkert tid til å bli godt og trangt igjen (håper jeg ihvertfall, har altfor mye strikking jeg må bli ferdig med før baby melder sin ankomst :-))

 

Å ja, halsbrann forsvant også da:-) Men den kommer sikkert tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gleder jeg meg veeeldig til magen min synker.. hvis den gjør det. Har omtrent ikke fått sove på en uke. Fryktelig plaget av halsbrann, og våkner annenhver time ca. Tar Gaviscon, men det smaker pyton, og jeg synes ikke alltid det hjelper heller...

Det skal virkelig bli godt å få ut klumpen nå altså. Har ikke termin før 26 november, så jeg får vel holde ut litt til.

Magen min er fremdeles veldig høy, og ungen sparker på innsiden av ribbeina. Spes om kvelden/natten.

Dere kan tro jeg gleder meg til å klare å spise noe annet enn brød med gulost og kokt pasta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sliter med halsbrann, hoster dere fælt også? Føler at jeg har så mye slim og hoster ekstra mye når halsbrannen er på det værste.. Nesten så gavisconen fungerer som hostesaft for meg.. Har hostet siden i sommer, skal bli godt å bli kvitt begge deler gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hoster mye. Spes om kveld/natt og litt om morgenen. Det gjorde jeg forrige gang også. Har hostet i flere mnd.. nå, så ja, jeg henger meg virkelig på at det skal bli godt å bli ferdig med disse symptomene. Føler meg som en syte og klage-kjærring, men det er jo også veldig slitsomt til tider da... Må være lov til å fiske litt etter sympati, og å få utløp for frustrasjoner. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt så mye over om magen har sunket, men traff ei venninne i dag (som jeg ikke har møtt på et par-tre uker), og hun sa at magen min var mye lavere nå. Begynte å tenke på det etterpå, og hun har kanskje rett? Litt vanskelig å bedømme ettersom jeg lever med denne fotballen 24-7... :-) Har heldigvis ikke vært plaget med halsbrann, håper å berge sånn noenlunde de siste ukene også. Hodet er visst også godt nede i bekkenet nå, men er usikker på om det er festet. Termin 24. nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter ikke med halsbrann jeg.. men har hørt en venninne si at "love hurts - sukkertøy" hjelper mot det... verdt å prøve, godt er det gså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen forrige tirsdag, da var hodet festa.. Magen begynte og synke på torsdag, å den synker litt for hver dag! :D

Tror ikke det er lenge igjen nå, heldigvis!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen synker litt hver dag merker jeg. Hodet er festet og slimproppen er gått. Tre uker igjen...kanskje.. Blir i grunn fint å få igjen kroppen, selv om jeg synes magen er KJEMPEFIN! Har tatt masse bilder nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen sank for et par uker siden, og jenten min ligger langt ned i bekkene i perfekt posisjon. Lov å håpe på at hun vil komme litt før:o) Gleder meg til møte henne og faktisk få bekreftet at det er en jente og ikke gutt som magefølelsen min har sagt hele tiden. Også har jeg så lyst å få meg skoene igjen...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...