Gå til innhold

Når fikk dere nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

erfaringer mottas med takk. vi er i planleggingsfasen nå. har to gull på 2,5 år og 4,5 år. skal vi vente noen år eller få ny bebi i 2010? ( jeg er 29, han 36)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk nr 3 når de to eldste var litt over 4,5 år og 2 år og 9 mnd. Vi har nå 4 barn og jeg synes faktisk overgangen fra 2 til 3 var veldig tung fordi aldersforksjllen var for "stor" til at de ble tett (var endelig ferdig med smårollingstiden med nr 2), men samtidig for liten til at nr 2 var så stor og selvstandig at han ikke krevde oss så mye. For meg er ca 3 års aldersforskjell veldig lite ideelt, men 4,5-5 år var kjempegreit og ca 2 år er også veldig greit. Din minste er jo alt 2,5 år, så da blir det vel 3,5 år eller så uansett mellom?

Skrevet

jeg har en som blir tre i nov og en som er 7 mnd, det er altså 2 år og 4 mnd i mellom dem, blir sånn sett tre år da første kom i o6 og andre 09. men vi har planlagt å få neste om fem år som jeg tenker er en fin forskjell. men syns det er fin forskejll mellom de jeg har og da =)

men som sagt, nr skal komme 2014 ^^

Skrevet

Vi fikk nr 3 da eldste var nesten 4.5 og midterste var nesten 2.5. Har gått veldig greit så langt (2.5 mnd), uten sjalusi og med storesøsken som er veldig opptatt av den lille. Men fryktelig slitsomt til tider hvis jeg er alene med dem (f.eks. kveldsstell på de to eldste mens lille som sliter med mye magevondt hyyyyyyler).

Skrevet

Fikk nr. 3 da eldstemann var 4 1/2 og nr. 2 var 22 mnd. Flott aldersforskjell. Skulle gjerne hatt de to eldste enda litt tettere, men sånn ble det ikke pga en SA.

Skrevet

Nr.1 var 7,5 år

Nr.2 var 6,5 år

da nr.3 kom til verden.

Skrevet

Hei, vi fikk nr 3 når hun største var 3 år og 8 mnd, mellomste var da 2 år og 1 mnd. :)

De er nå 4 år 6 år og 7,5 år. Helt topp, de leker med hverandre, så klart de kranger også med hverandre, men vi synes det er fint sånn vi har det. Eneste problemet mitt er at jeg gjerne vil ha en til, men selv føler jeg liksom at vi har ventet litt lenge nå.Jeg er 28 og mannen min blir 33, Men det er meg da, lykke til med nr.3

Skrevet

Om jeg får det som jeg vil så starter vi prøvinga på nr 3 høsten 2012 slik at han kommer på sommeren 2013. Den høsten starter eldste på skolen og da hadde det passet godt å være hjemme i permisjon, og om jeg jobber redusert et år etter permisjonen er jeg mye hjemme også når andremann har skolestart i 2014.

Skrevet

Vi fikk nr 3 da eldste var 6 1/2 år og nr2 var 4 år. Kunne personligt ikke hatt de tettere, det hadde blitt alt for travelt. Men det var også litt tungt og begynne på ann igjen med spebarn siden de 2 eldste er så selvstendige....

Skrevet

Vi fikk nummer tre i mai det året eldste begynte på skolen, det var helt perfekt synes jeg. Eldste var da akkurat fyllt 6 år, mens mellomste var 4,5 år.

De to eldste hadde hverandre å leke med så det fantes ikke sjalusi, de elsket lillesøster fra første sekund. Var også kjempegøy å gå gravid når de to eldste var såpass store, de var nysgjerrige på magen og fulgte med, stilte spørsmål og gledet seg hele veien.

Veldig greit å være hjemme i permisjon første året på skolen for eldste også. Han var på sfo et par timer hver ettermiddag for å leke med klassekameratene, men trengte ikke være der om morgenen og kunne komme rett hjem etter skolen om det var dager han ønsket det.

Skrevet

Vi har det sånn som du vil ha det charley. To jenter på 7 og 5 og lillebror på 3 mnd. Det anbefales. Jentene forguder lillebror. Alt har gått veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...