Gå til innhold

ÅÅÅhhh jeg er så leeeeeiiii...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon... 6 uker igjen men er allerde sååå leeeeiiii... ! Synes veldig synd på meg sjøl i dag :) Alt klemmer, er uvel og kvalm og sulten på en gang, men orker ikke spise for da blir jeg enda mer uvel fordi det er så liten plass i magen... Har lyst på noe godt, men har sv.dia, og bekkenløsninga blir bare verre og verre så jeg får ikke gjort noen ting slik at tida går fort heller.. argh!!!! hehe måtte bare få ut litt frustrasjon!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste føler det sånn på slutten. For min del begynte nedtellinga for lenge siden Har snart 5 uker igjen. Har også bekkenløsning, men er bevegelig. Det gjør ganske vondt etterpå hvis jeg har beveget meg mye. Er skikkelig søtsugen for tiden, men prøver å ikke spise for mye:) Gleder meg til å se den lille. Kan nesten ikke vente:)

Skrevet

Lån deg gode bøker på biblioteket. Kan anbefale Liza Marklundbøkene. Tida flyr mens jeg leser de :)

Skrevet

føler med deg på det sterkeste.

Har selv 4uker igjen til termin, å e dritt lei. Humøret går opp og ned (mest ned). Har også bekkenløsning, så blir lite mosjon/bevegelse.

Å nå har jeg i tillegg blitt forkjølt!!! Er pottetett i bihulene, vondt i hodet og hoster som en gal!! Å hver gang jeg hoster så må jeg knipe sammen beina for å ikke skvette på meg selv, å når jeg må knipe sammen beina får jeg igjen vondt i skambeinet pga. bekkenløsningen :(

Må bare le, at det er mulig!!!!!!!

Skrevet

ca 5 uker igjen her også, men er heldigvis ikke så lei ennå.

Har akkurat kommet hjem fra bassengtrening for gravide med bekkenplager. Kan anbefales på det varmeste! Forsøker å få til 3 bassengturer i uken. Er så deilig å bevege seg i vann!!

Jeg hopper også glatt over "hvor mange dager igjen i dag...." tråder. Blir jo så hekta på nedtelling at det virker som en evighet. Og så skjønner jeg ikke helt poenget med å lage en ny hver eneste dag. Det skjer liksom ikke så mye i løpet av en natt...

Driver ellers å rydder litt i skap og hyller - redebygging som de kaller det:-)

tenkte også at jeg skulle bake litt de siste ukene før fødsel, så jeg har litt i fryseren når gjestene begynner å løpe ned dørene.

Skrevet

Jeg kan forstå at man er lei mot slutten, hadde kanskje jeg også vært. :) Jeg fikk en gutt i uke 29 som veide 990 gram. Blei totalt 9 uker på sykehus for oss mens han lå i respirator, cpap og med nesebrille. Er gravid igjen nå og håper at jeg skal klare å gå tida ut. Håper dette hjelper dere til å tenke på noe positivt ved å gå "så lenge" gravid. :) Ikke lenge før dere får se prinsen eller prinsessa deres og da er det verdt alle plagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...