Gå til innhold

høygravid


maipiken

Anbefalte innlegg

jippi.. Nå er det bare 39 dager igjen... og formen er egentlig ganske fin nå... meir energi de siste dagene enn jeg har hatt hele svangerskapet.. men er veldig tung... gått opp 15,5 kg.. og er ikke så fornøyd med det, for er jo 6 uker igjen.. men, men...

 

ha en fin dag alle gravide! snart er det november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det aktiv nedtelling - 42 dager igjen, så på torsdag er merkedagen "høygravid" nådd :-) Morsomt å ha noen mål underveis som man kan telle ned til, både halvveis, 100 dager, høygravid og fødeklar.

 

Jeg har også ganske bra med energi nå, men kjenner at kroppen er tyngre å flytte rundt på, ja. Spesielt vanskelig å bøye seg. Men nå går det tross alt fort mot termin. Blir skikkelig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!! Stod 29 dager igjen til termin nå... oi.. det er ikke lenge til.. også kan man tenke seg at det kan skje 14 dager før.. da er det ikke mer enn 15 dager til... men så må jeg jo også innstille meg på at det kan gå 14 dager over... og da er det plutselig 43 dager til... hehe.. morsomt og spennende å liksom ikke vite.. å litt skummelt!!!

 

Masse bevegelse, hodet er godt ned i bekkenet, og formen er fin så lenge jeg får nattesøvnen;-) Og nå har jeg bakt ferske - grove rundstykker. NAM NAM!!!

 

Lykke til alle sammen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gleder meg til magen synker litt.. Klarer ikke sitte så lenge.. Vondt i ribbeina.. Men folkens? sover dere dårlig? jeg vokner hele tiden. Snur meg hele natta... I natt har jeg ikke sovet.. vet at kroppen øver seg til nyfødtperioden, men egentlig så trenger vi jo mye søvn før den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...