Gå til innhold

Uff...har så lite symptomer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5 og går egentlig bare å venter på å begynne å blø til helgen. Har mistet 3 ganger før og hatt en kjemisk graviditet. Har egentlig lyst til å være positiv og glad for dette, men klarer det ikke.

Har ikke symptomer i det hele tatt bort sett fra at mensen ikke har kommet. De gangene det har gått bra så har jeg vært kjempesulten og trøtt på denne tiden. Nå er jo ikke sulten verre enn at jeg kanskje kan klare å gå litt ned i vekt hvis jeg spiser riktig.

Jeg håper inderlig jeg slipper å miste igjen for da vet jeg ikke om jeg orker å prøve mer. Vi har lyst på tre små, men får vi det ikke til så får vi kose masse med de to jentene vi har vært så heldige å få.

 

Måtte bare lufte tankene mine her. Krysser selvfølgelig fingrene for at dette går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...