Gå til innhold

Lillebror har fått en ny hobby :P


ybab_07 gutt+twins i magen

Anbefalte innlegg

Sparke meg i ribbeina. Huff, så nå er det ukesvis med det å se frem mot :P Må ærlig inrømme at jeg begynner å føle meg ganske svær.

Hvordan går det med dere jenter, har deres små faste sider de sparker på, eller er det spark over hele magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Henger litt etter her, merker ikke så mye til spark ennå, men i går kveld etter leggetid merka jeg for første gang at magen leet på seg. Det var en utrolig følelse selv om jeg har vært igjenom det to ganger før...

Har begynt å glede meg mer i dag nå som jeg har fått litt av følelsen av å være gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sparker meg i blæra.. Og vekker meg på natta :) Men synes foreløpig det bare er koselig :)) Sparker meg rundt om kring, men mest i nedre del av magen.

Blir verre når de blir så store at de presser opp i ribbeina og nedi bekkenet - "lenge" igjen for min del i hvertfall. Sikkert ganske annerledes med tvillinger ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse aktivitet på morgenen og på kvelden. Igår sto magen som en slags skeiv trekant når jeg lå på ryggen.. helt merkelig å se på..

Tidligere på dagen kjente jeg 4 dytt på 4 forskjellige steder altså må lillegull ha trykket ivei med begge armer og begge bein på likt.

Holder seg ganske langt nede stort sett hele tiden.

Ha en fin dag, med MASSE spark! Det BARE sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...