Gå til innhold

Tips til søskenvogn/tvillingvogn! Hva er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd ang søskenvogn/tvillingvogn. Jeg får barn nr to i vinter, når eldstemann er nesten 3 år. Nå er han en liten turbogutt, så jeg er avhengig av å ha dem begge i vogn når vi er ute og farter.

I tvillingvogna bør jeg kunne legge inn softbagen med babyen(teutonia softbag), og helst ha en liten vegg til 3-åringen som sitter ved siden av. Har noen tips på hvilke modeller som er bra? Den bør være grei å bruke i byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK er favoritten til tvillingeforeldre. Der er en avskilt, og du kan montere på en babybag mot deg, og gutten sitter framover. tfk twinner twist duo. Baggen kjøper du brukt på finn. Der ligger mange ute.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har Teutonia Team Alu S4 til mine to tette barn. 18 mnd mellom dem. Da ligger lillejenta i bag, mens storebror sitter ved siden av. I motsetning til TFK er begge barna vendt mot deg i Teutonia-vogna, og de har delt kalesje. Men jeg syns den er veldig grei - dog temmelig tung og løfte inn og ut av bilen... Har svingbare framhjul (som kan låses) og er en drøm å manøvrere i byen, inne på butikker osv. Ikke breiere enn at den går greit gjennom de aller fleste dører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...