Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har den og knerten sover veldig godt i den, men lurer på om dere bruker noe teppe over den? Det står jo at du ikke skal ha dyne over, men jeg syns den er litt tynn, og han virker litt kald på fingrene av og til.
AO3 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har den, og synes den er glimrende. Vi bruker ikke teppe over - vi har ca 18-19 grader på soverommet, og det fungerer fint. Han har ullpysj på, og er heller for varm enn for kald.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Synes den er kjempegod jeg også, ville bare høre om noen bruker ekstra teppe over. Kanskje jeg skal kjøpe en ullpysj da... Men siden han sover godt er han sikkert ikke kald. Er vel bare mamman som stresser litt.... Fingrene har han vel over hodet uansett! Vet du forresten om den tåler tørketrommel?
meg & to små vampyrer Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 vi har den og bruker ikke teppe over. tenkte heller å kjøpe ullpysj om det blir kaldt!
Da HarViTreUnger Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ville nok brukt pysj istedenfor teppe, gjerne med body under om han er kald.
AO3 Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Nei, jeg vet ikke om den tåler tørketrommel. Fingrene tror jeg nok han har utenfor dyna uansett.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 Fingrene er nok utenfor uansett ja! Men slipper i alle fall at tærne stikker ut! Takk for fine svar, godt å høre at dere ikke bruker teppe over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå