Gå til innhold

Stønn! Hvordan skal denne dagen gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Totalt forkjølelsestryne med snørr og hodeverk og vondt i rygg og knær. Minste har det samme og dertil kort lunte og tålmodighet. Eldste er heldigvis i barnehagen på dagtid, men siden mannen må på personalmøte rett fra jobb og ca til ungene er i seng så må jeg passe dem begge to selv. I og for seg ikke et problem i det hele tatt hadde det ikke vært for 2 av oss i elendig form og den tredje er helt motsatt, får tydeligvis et nytt hypergir når alle andre er slakke. Passa ufattelig dårlig med det personalmøtet i dag, et møte de forøvrig har hver mnd og oftere. Gr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vet hvordan du har det... Som høygravid for ett par mnd tilbake fikk jeg en kraftig halsbetennelse samme dag mannen dro på jobb (nordsjøen) jeg fikk det om kvelden og samtidig ta meg av en aktiv krabat på 19 mnd... Det merkelige er at det kom med en gang hun var lagt, nesten som om kroppen ventet til hun var lagt. hvis du skjønner

Var ekstremt dårlig kveld og natt men pussig nok pigg til å ta meg av henne og kjøre henne i bhg for så å bli skamdårlig når jeg kom hjem igjen... Merkelig.... :)

God bedring til dere ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...