kevin+oscar Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Min historie: Natt til Lørdag 01.15 gikk vannet(termin 9/10), ringte føden og skulle komme inn. Hodet var ikke festet, noe vi viste, så jeg fikk ligge i 15 timer i en seng mens vi ventet på at hode skulle feste seg.... Kjedelig!! fikk kun opp på do, og med 1-2 rier i timen, tok det veldig lang tid... rundt kl 17 var hode festet og jeg ble sendt hjem, for å sove og vente på rier... pluss at jeg kun hadde 2 cm åpning.... Vi dro hjem, fikk lagt 3 åringen, spist pizza og luftet hund.. noen sterke kynnere kjente jeg, men... Gikk å la meg 20.30, og da begynte det. 3,5 min mellom hver ri på 1,5 min.. etter en halvtime i senga, var det bare å ringe føden å si at NÅ kommer vi tilbake.. Den kjøreturen kommer jeg aldri til å glemme, fartsdumper og rier.. MAKAN.. men vi kom oss frem, tok en ekstra ri i bilen, for så å ta rennafart til heis og føden i 4etg.. kom meg opp ak i tide. p.g.a. mange fødsler denne dag/natt måtte jeg tilbake til samme venterom og seng.. og den måtte rees opp.. men kom meg opp i senga ca 21.40. da m 6 cm åpning. fikk på registrerings utstyr og hørte noe om overlapping.... etter en liten stund tenkte jeg, smertelindring ja takk. skulle til å si at sambo måtte trekke i snora, men da kom det, første pressrie.. Jordmor som skulle si hadet fikk d travelt, for nå skullee det trykkes. Samboer ble sendt på gangen etter fødesett og barnepleier.. (syns han var stas) og etter 9 press, 21.16, var Oscar ute.. 52cm, og 4030gr. Perfekt:-) Vi kom hjem igår, og stor koser oss.. Storebror syns det er litt kjedelig m beby som stort sett bare sover, og vi trener veldig på å rape skikkelig, men alt bra:-) Lykke til dere alle, så sees vi på de blå sidene:-)
second_time Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Gratulerer så mye!!! Det må være så deilig å endelig få nurket i armene sine. Kos dere masse!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Åh...hørtes ut som en grei fødsel - selv om det jo var vondt. Ønsker meg noe lignende selv, en helt normal, grei fødsel med et barn i normalt leie og uten komplikasjoner! Gratulerer så mye med vesle Oscar! Klem fra
froeken Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 GRatulerer masse! Høres ut som en god opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå