Gå til innhold

Advokatsekretær?!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er endel matte under den utdannelsen,og det gjør at jeg holder litt tilbake! Jeg er elendig i matte..

Er den matten vanskelig? burde kanskje finne noe annet jeg kan utdanne meg til heller....;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde eksamen i regnskap...

basic regnskap vel og merke...

Går heeeelt fint!!

Ikke la det stoppe deg hvis dette er noe du virkelig vil.

Mvh

fru NG i matte, men B i regnskap ;-)

Skrevet

Å ta advokatsekretærlinjen følte jeg var omtrent som å ta 1. klasse vgs en gang til. Veldig lett, og matten trenger du overhodet ikke å bekymre deg for! Ett av fagene var økonomi og det var kun her en hadde noen utregninger, men ikke sammenlingbar med matten på vgs, bare praktisk rettet og utrolig enkelt!

Å ta denne linjen var noe av det smarteste jeg har gjort, enkel utdanning og fikk jobb med en gang etterpå. Oppgavene i jobben er varierte og utfordrende, gjør ofte oppgaver som en setter fullmektiger til, og har lønn i underkant av 400 000,-. Ikke dårlig utelling for ett år utdanning synes nå jeg!

Også kan du jo etterhvert ta advokatassistenten, da får du utdannelse til å gjøre oppgaver som fullmektigene gjør i dag. Og som regel er det jobben som betaler for dette, jeg skal iallefall søke om dette!

Skrevet

Matten er lett, anbefales å bli advokatsekretær!

Skrevet

Hvor tar dere denne utdannelsen?

Er det noen andre steder enn Utdanningshuset?

Skrevet

Tuusen takk for svar alle sammen! Kjente jeg ble glad her nå, og tror jeg skal prøve meg på dette! :)

Hi

Skrevet

Tror det er ganske mange steder som tilbyr dette, men de har det iallefall på MI. Wang hadde det tidligere, men er litt usikker på om de har sluttet med det nå. Men det er bare å søke på nettet, får sikkert mange treff. Ville anbefale å ta det på steder som har utplasseringer i løpet av skoleåret, veldig fin måte å sikre seg en jobb etterpå!

Skrevet

Treider har. Men det finnes bare i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...