Silje_vanilje Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Våknet idag kl seks! (alt for tidlig) Av at jeg hadde skikkelig vondt, prøvde å sove igjen men det kom regelmessig med ca 5 min mellomrom, tenkte at nei jeg gidder ikke ligge her, så jeg går inn til typen i stua nærmere halv 7, å da renner det noe nedover beina, blodig vannlignende greie, var proppen som gikk, rant litt brunlig ut etter dette og, tror dette var i forbindelse med slimproppen?!.. Så nå sitter jeg her da, med vondt, er så spent på dette
bergen81 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 ååå, heldiggris!! Jeg også vil ha vondt, hehe.. Her er det bare murringer heeeele tiden og vonde og hyppige kynnere har jeg jo hatt siden uke 19. Tenker du er spent!! Håper du får møte babyen snart:) Lykke til!!
Silje_vanilje Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2009 Ja tenk å faktisk ønske seg vondt. hehehe...
Mammaen&Emil Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 ååå, du er så heldig!!! Vi har jo termin samtidig, har vi ikkje, imorra?? ååå, eg vil og!!! LYKKE TIL HVERT FALL ))
Silje_vanilje Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2009 Ja stemmer det Håper du og begynner snart da :D:D TAAAAAAAAKK :D:D
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Ååååå så spennende!!! Masse lykke til! Gleder meg til å høre om fødselen:-) Jeg vil åååååååååååååå!!!
snille_snille Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 "Litt" missunnelig!!! Lykke til og husk å send over noe fødestøv til oss som fremdeles går her! Spennende altså!!
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Heldig gris!!!! Lykke til med fødsel! Jeg er 10 dager over, og kroppen min spilte oss et puss i natt/morgentimene! Falske rier, men x-antall minutter, intervallene kom hyppige!!! Ja, så vi trodde dette var fødsel, så vi reiste til sykhuset! Modningen var lik som for 1 uke siden. Jeg fikk noen nåler av jm, i håp om at det skal modnes mer. Jeg har legetime i morgen, for å avtale overtidstime på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå