Gå til innhold

Har dere funnet navn enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar blir vist aldri enige! Eller, vi blir det, men så ombestemmer jeg meg etter at han har sagt okei til forslagene mine....

Eneste jeg vet er mellomnavnet, det er vi begge sikre på. Men jeg finner ingen fornavn som jeg synes er fint nok til lillemann.....

Trodde jeg skulle få en liten jente igjen, og vi var tidlig blitt enige om hva hun skulle hete. Men nå som jeg vet at det er en liten gutt der inne, så er jeg helt i villrede på navn....

Vil ikke ha et navn som alle andre velger heller, og finner ingen som "passer" til lillemann....

Har dere funnet navn enda?

Jeg er 20+5, så jeg har jo ikke dårlig tid... Men alikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vanskelig å finne noe som en synes veldig om synes jeg, og akkurat som du sier så skifter jeg og fort mening etter hvert som dagene går. Vi har tidlig bestemt oss for Julie Agnete, men hvis gutt tror vi nå Henrik Andre, men ikke sikker, Vet ikke kjønnet... Så kanskje hvis vi får se det neste ul, så blir det mer virkelig å tenke gutt.( hvis det er det ) Har to jenter fra før, så tenker litt aut. jente.. spennende :) er i uke 19+6 vi nå :)

Skrevet

Her i huset avslo mannen jentenavnet mitt før vi visste hva det var.... han kunne ikke fordra det, så da turte jeg ikke nevne guttenavnet.

Nå viste det seg at det ER en gutt, og det eneste han sa om navnet var at det var uvanlig, men han hadde ingen forslag selv, så da blir det mitt navn uten at vi har diskutert det noe mer...... Jeg gir meg ikke, for jeg har vært gjennom navnebøker og navnelister hundre ganger og liker ikke noe annet navn...

Skrevet

Har funnet jentenavn, men ikke guttenavn og jeg tror det blir en gutt. Har mange fine navn på lista, men klarer ikke bestemme meg.

Vel, det er nå enda leeeenge igjen;)

Skrevet

jeg fant et navn jeg likte veldig godt, og spurte min kjære hva han tenkte om dette navnet. "jo, det var fint" sa han så da tenkte jeg at dette blir det! så egentlig har jeg hallveis vent meg til dette navnet på gutten vår,helt til vi igjen snakka om navnet noen mnd senere. "nei, det er da ikke så fint!" sa han da... Æsj tenkte jeg da, her må jeg kanskje begynne å overtale...!:)

har 3 mnd igjen så GOD tid..!

Skrevet

Hos oss er det igrunnen barnefar som har bestemt navn. :)

Kenny =)

Igrunnen fordi han syns det va tøft, og fordi hans lillebror som gikk vekk for to år siden, bare 16 år gammel, skulle egentlig hete det! :)

Så da blir det en litt fin tanke til onkelen til Kenny bak navnet hans =)

Jeg likte det ikke så godt til å begynne med, men det har vokst på meg. Og nå føler jeg at han ikke kan hete noe anna enn det!!! :D

Skrevet

Ja vi har funnet navn;) har et par å velge mellom for må jo se nurket før navnet er helt sikkert:) men er rimelig sikre:) 2 guttenavn og 3 jente navn, så da bør vi finne noe som passer:)

Skrevet

Ja vi fant navn tidlig navn både denne gangen og med forrige gutt. Lille mann på 2.5 år heter Odin og lillemann i magen skal hete Oliver. Det blir vel radarpar tenker jeg...he, he..

Skrevet

her blir det endten thea eller adrian tror jeg:) har amalie fra før:)

Skrevet

Har noen jentenavn på lur, men har ikke nevnt forslagene for mannen enda. Er bare 15+3, så har jo gooood tid igjen, ikke er det sikkert det blir jente heller, hehe, men syns det er lettest... forrige gang tenkte jeg og på jentenavn, for det va så vanskelig å finne guttenavn, det ble en gutt og han heter Kai William :) Tror nok det blir dobbeltnavn denne gangen og.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg;) Her tenker vi på Lucas Nathaniel... Men jeg liker ikke Lucas, enda det var jeg som foreslo det! hehe... Men Nathaniel skal han hete til mellomnavn, uansett!! Hehe... Syns Linus er så fryktlig søtt, men verken barnefar eller søskene synes at det er noe særlig til navn. Dattra mi er mest imot, og nekter at broren hennes skal bli oppkalt etter "Linus i svingen".. hehe...

Hun er for Adrian, noe også barnefar og broren liker.. Men det navnet er blitt litt "oppbrukt" for min del, enda jeg bestemte meg for at om jeg fikk en gutt engang, når jeg var lita, så skulle han hete det! Lucas er også litt godt brukt blitt...

Noen som vet om noen gode navnbøker man kan få tak i? Kanksje lettere å finne noe da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...