Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #1 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har ikke fått nurket mitt enda da, men jeg og bf er ikke sammen og det blir nok delt samvær. Han sier han ønsker 1 dag i uka og en helg i mnd når han ikke er i på platform, og det er helt ok når den tid kommer at ungen kan være hos han slik. Men så kommer det til dette med helligdager, ferier osv. Jeg tenker mye på dette med f.esk julaften, jeg kunne ALDRI tenke meg å være en jul uten småen. Gruer meg skikkelig til den dagen det tema kommer opp, og om det blir krangling om det. Hvordan har dere gjort dette? Hva funker for dere, og om det er noe du vil anbefale ?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 Jula deles i to, annenhver julaften/nyttårsfaten. fungerer bra, men tror mor sliter litt de julene ungen ikke er hos henne. Men alt blir en vane!! Du må nok begynne å venne deg til tanken, men kanskje dere kan feire sammen i starten?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Hmm.. Dette er nok en kamp det skal vanskelig gjøre å vinne. Går du inn i dette som alenemor er en av prisene du må betale å kun ha poden annenhver jul. Siden din er veldig liten når det er jul for første gang har nok du førsterett på jul første gang, men neste år må du gi nurket til barnefar. Var tungt å fordøye for meg også, men det gikk seg til. Nå har jeg vel hatt 4 julaftener uten datteren min, og det går bra det altså. Dette er ingenting å krangle om, dette er noe du faktisk må finne deg i.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg håper at du ikke gjør dette til en kamp, HI, for dette handler om at barnet har en pappa som faktisk stiller opp og vil ha barnet. En selvfølge for noen og absolutt det motsatte for andre.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Dette blir første julen bf og jeg er fra hverandre. Siden han hadde sine barne forrige jul skal han ikke ha de denne julen. Men ha de på overnatting inkludert vår felles til julaften. Han leverer de da i 3 tiden på julaften. Når jeg ikke skal ha han blir det det samme. Vi har ikke så godt forhold nå at vi kan feire sammen, vet han hadde det med de to andre barna sine. Samme blir nyttårsaften.. Blir tøft, men man er to om barna og han er jo like mye foreldre som jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå