Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Er i uke 26+4 og idag har jeg vert veldi aktiv fordi jeg er midt oppi flytting. Nå har jeg mange kynnere, vanligvis så trenger jeg bare bevege litt på meg også går det over. Men denne gangen gjorde det ikke det, hadde den i 3-4 min også gav den seg så kom den gjen etter litt. Ting roet seg litt men usikker jeg.. Førstegangs Noen som har råd?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Legg deg ned, og slapp av. Hvis det ikke gjør vondt, går det nok bra. Hvis du er engstelig, ring føden.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Det er nok bare kynnere det også, helt vanlig når man anstrenger seg mer enn vanlig Kroppen din/babyen er ikke i stand til å sette igang en fødsel enda, ta det helt rolig -Det som skjer når riene starter er at babyen sender ut et hormon som forteller "deg" at nå skal riene begynne. Det skjer ikke før babyen er klar selv Tro meg, når den tid kommer VET du at det er rier, da vil du se tilbake på dette som en tur i parken hihi, snakker fra egen erfaring Men du burde la mannfolkene gjøre jobben, du gjør en stor nok jobb med å bære et barn! Var i flytting selv på den tiden. Hilsen førstegangs med baby på 4mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå