Bare blåbær Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Har ila den siste uken fått smerter i lysken og underliv. Veldig ømt. En slags stivhet. Noen ganger klarer jeg nesten ikke å gå... i går hadde jeg et par runder med skikkelig iling.. Kjennes ut som jeg har hatt sengevals i en uke uten opphold... hehe Har ikke hatt smerter eller stølhet der tidligere i svangerskapet... er nå i uke 38... Flere som har/ har hatt dette?
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 ja! god beskrivelse: sengevals uten stopp i en uke!!... og jeg er bare i uke 34.... har tenkt på om det kan være at det begynner å åpne seg? Håper ikke det for min del, men for din del er det vell bare fint;)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 hadde det akkurat slik selv, 2 siste dager før fødsel startet, fødte 5 dager før termin
Bare blåbær Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 hmmmm.... spennende... Får vel sørge for at fødebagen er pakket no da... Ting kan jo skje når som helst nå... Flere som er sånn stiv/støl??
gutt09+*11 Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 er bare litt over 28 uker, men jeg er også plaget med stivhet/ømhet i underlivet.. Har også hatt stikking.. Legen mente dette var normalt.. hvis babyen har ligget i samme stilling over tid så presser/sparker babyen på samme sted og dette gjør det ømt/stivt.. Om det er tifelle for deg er jo ikke sikkert.. kanskje babyen forbereder seg på å møte foreldrene sine:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå