Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Åå..Jeg får så lyst på en liten en til når jeg er her inne. Savner å være gravid også Har ikke vært ilag med kjæresten min i mer enn 6 måneder. Vi er ikke samboere enda, begge studerer oss ferdige, og ingen av oss har fast jobb enda. Han er imidlertid en fantastisk mann og tar jobben som pappa for tulla som en helt. Jammen håper jeg at denne lykken fortsetter. At jeg og lillemor kan være så heldige å få stifte familie med denne skatten!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, har det sånn også! Vi snakker veldig om framtida, men vi er jo også studenter begge to og vi blir nok ikke samboere før om minst ett år, tenker i grunn halvannet eller 2. Jeg vil jo være sikker denne gangen slik at det ikke ender som med barnefar. Vi har allerede snakka om bryllup og barnenavn og hvor vi skal bo når den tid kommer, men vi vil begge vente med barn til vi er ferdige, noe som ikke er før om 4 år. Føles jo kjempelenge ut :-/ Men seneste i dag tenkte jeg over hvor heldig jeg er som har funnet ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå