Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 kjenner at det at "dirrer" i magen noen ganger om dagen.. Skjønner ikke hva han gjør der inne som får det til å holde på sånn - nesten som slags lang skjelving.. Noen som kjenner likt? Og kansje også vet hva som skjer der inne.?
Magehus Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Husker at jeg også hadde det slik. Fikk høre her inne at hun tisset. Tror ikke helt jeg kjøper den, men..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har det slik, og jeg er ikke gravid. Tror det er små muskelsammentrekninger eller liknende.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Har ikke kjent det før jeg ble gravid. Jeg ser for meg at han ¨står¨ inni der, for når jeg kjenner de dirringene så kjenner jeg også at de humper i andre enden av magen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 JAAAA..jeg har det sånn og har hatt det lenge..Er i uke 35.Tenkte først at ungen fikk spasmer,og ble litt bekymmret!Lurer sånn på hva det er og bllir spennede å se om hun har disse rykningene når hun kommer ut..Har også hørt at det skjer når babyen tisser,men syntes det høres veldig rart ut..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 auuu, nå ble jeg redd.. Når du nevner spasmer og jeg søker det opp og leser om det.. Håper da virkelig ikke det er det!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Dere da. Det er helt vanlig, og helt sikkert ikke noe å bekymre seg for. Veldig mange som har hatt nettopp dette. Spurte min jordmor - hun hadde ikke noe godt svar, men det var ikke uvanlig at det skjedde. Spør deres om dere er usikre. Lykke til videre i svangerskapene. Det er så fantastisk å være gravid <3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Har prøvd å lese om det men fant ikke noe om det ..skriv det du kommer over her da,er du snill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå