Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Fikk sove leeenge - så gikk vi til butikken fordi jeg skulle få en bursdagsgave. Har ønsket meg en dress lenge - er så godt å gå ut uten å fryse. Jeg hadde ikke andre ønsker og pyntegjenstander blir bare.. Satt bort. Så, nå har jeg en dress jeg kan bruke i flere år! Samboeren lagde en gooood middag, så begynte jeg og Daniel på kakeprosjektet vårt! En god sjokoladekake;o) Og når kaken var til avkjøling fikk jeg en uventet tlf fra mine foreldre som var på vei hjem til Tr.lag igjen: Er Daniel oppe? Ja, sier jeg. Ok, da kommer vi om 45min! Da var det bare å hive seg rundt og få gjort ferdig glasuren på kaken og sette den i kjøleskapet og vente - og oppholde en liten gutt som ikke ville vente på kake... Bestemoren hans ville sååå gjerne overraske han også, så hun ba meg om ikke å si noe. Når han hørte det ringe på døren, kl 21 om kvelden, ble han suuuperglad. Litt etter kom broren min. Superkoselig dag og hyggelig avslutning på kvelden! Nå er lille klumpen min nettopp gått i seng, sliten og trøtt - men tror han har kost seg ekstra masse på mammaen sin sin bursdag ,o) Om to dager reiser jeg opp til Tr.lag, gleder meg!! :D
Mom2Two Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Å så koselig!!! Gratulerer så mye med dagen!!!! Og med spire i magen!! Bursdagsklemmer
TøffiTrynet☠ Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Gratulerer med dagen! Og velkommen til Trøndelag igjen! -Ta med deg varme, vanntette klær og gummistøvler. I dag har det regna sørpe i Åfjord...
*toppris* Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 grattulerer:) hørtes kjempekoselig ut!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2009 Takk for det! =) Tøffitrynet: Jeg tror jeg skal ta med meg godværet opp til Åfjord jeg.. *lol* ;o) Det hørtes ikke fristende ut med regn altså.. Hørt det har vært endel regn og storm der i det siste. Åfjord fortjener en godværsdag nå altså!! Jeg skal sørge for det, hehehe
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Du er hjertelig velkommen med godværet ja!! *Ønske seg en hel dag med oppholdsvær*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå