Gå til innhold

En koselig bursdagsfeiring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sove leeenge - så gikk vi til butikken fordi jeg skulle få en bursdagsgave.

Har ønsket meg en dress lenge - er så godt å gå ut uten å fryse.

Jeg hadde ikke andre ønsker og pyntegjenstander blir bare.. Satt bort. Så, nå har jeg en dress jeg kan bruke i flere år! :D

Samboeren lagde en gooood middag, så begynte jeg og Daniel på kakeprosjektet vårt!

En god sjokoladekake;o)

Og når kaken var til avkjøling fikk jeg en uventet tlf fra mine foreldre som var på vei hjem til Tr.lag igjen: Er Daniel oppe? Ja, sier jeg. Ok, da kommer vi om 45min!

Da var det bare å hive seg rundt og få gjort ferdig glasuren på kaken og sette den i kjøleskapet og vente - og oppholde en liten gutt som ikke ville vente på kake... :P Bestemoren hans ville sååå gjerne overraske han også, så hun ba meg om ikke å si noe. Når han hørte det ringe på døren, kl 21 om kvelden, ble han suuuperglad. Litt etter kom broren min.

Superkoselig dag og hyggelig avslutning på kvelden!

:D

Nå er lille klumpen min nettopp gått i seng, sliten og trøtt - men tror han har kost seg ekstra masse på mammaen sin sin bursdag ,o)

Om to dager reiser jeg opp til Tr.lag, gleder meg!! :D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koselig!!!

Gratulerer så mye med dagen!!!! Og med spire i magen!!

Bursdagsklemmer

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Og velkommen til Trøndelag igjen! -Ta med deg varme, vanntette klær og gummistøvler. I dag har det regna sørpe i Åfjord... ;)

Skrevet

grattulerer:) hørtes kjempekoselig ut!:)

Skrevet

Takk for det! =)

Tøffitrynet: Jeg tror jeg skal ta med meg godværet opp til Åfjord jeg.. *lol* ;o)

Det hørtes ikke fristende ut med regn altså.. Hørt det har vært endel regn og storm der i det siste. Åfjord fortjener en godværsdag nå altså!! :D

Jeg skal sørge for det, hehehe :P

Skrevet

Du er hjertelig velkommen med godværet ja!! :) *Ønske seg en hel dag med oppholdsvær*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...